Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hoppar över låtar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag blir fan tokig. Nästan alltid när jag är ute på promenad eller dylikt och lyssnar på min i pod (3g 40 gb) så hoppar den över låtar. Ibland typ 6 stycken i rad. Detta händer nästan aldrig när den står i dockningstationen utan bara ute. vad kan det vara för fel? cache minnet ? för hög bitrate?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 12:50

Alltså, nu vet jag inte alls om vi är inne på samma sak men jag upplever att det alltid är vissa låtar som hoppas över.. jag vet inte varför men det är störande

kolla så att de går att spela i iTunes...jag har vissa låtar från skivor som jag rippat som inte fungerar i iTunes och de funkar inte heller på podden...:(

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 14:42

Det händer ibland och ibland inte, nu har jag precis haft en "episod" då den hoppade över 75% av låtarna sen låg den o vila och kunde spela varannan... lite skumt

Testa att formatera om den, låter som ett OS fel.

Det räcker med att du har bytt namn på mappen du har några låtar i. Då hittar inte Itunes dem.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-18 12:29

Detta var ett firmware/hårdvaru -fel hos 3g.

Detta har ju ej fixats och jag vet ingen annan som löst det. Dock hoppar min "bara" en låt ibland. Och det är oftast när jag väljer den.

//C

1
Bevaka tråden