Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Galleri =)

Tråden skapades och har fått 236 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-27 21:45
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-27 21:56

Snygga bilder på den gröna minin, egstam!

/Adzam 1

min underbara IPOD photo 60Gig!

Jag skulle uppskatta om alla skrev kameramodell under bilderna.. ^^

Här är min darling

  • Oregistrerad
  • 2005-01-03 14:45

ok, here goes.

hehe alltid någon som ska vara värst..!

Vi får se prov på lite art också, inga vanliga tråkiga bilder.. ^^
Underbart.

MEN KAMERA DÅ!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-03 19:32


just de ja. canon eos 300D med makroobjektiv. en kamera som jag förövrigt inte vill rekommendera. usch.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-05 08:20
Ursprungligen av stellan:


just de ja. canon eos 300D med makroobjektiv. en kamera som jag förövrigt inte vill rekommendera. usch.

Lite OT men varför gillar du inte den? Jag e grymmt nöjd med min. Har du hackat firmwaren så du fått lite funktioner som ingår i 10D?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-05 11:38
Ursprungligen av kainen:

Lite OT men varför gillar du inte den? Jag e grymmt nöjd med min. Har du hackat firmwaren så du fått lite funktioner som ingår i 10D?

oj, nej det har jag inte gjort. det ska jag genast göra. Finns länk till detta? :eek:

Har bara haft den ett par veckor, men det jag är mest missnöjd med (kan man skriva så?) är helhetsintrycket. Den känns plastig och billig när man håller i den. Detta är min första Canon, har kört Nikon analogt innan. Det är möjligt att Nikons motsvarighet känns lika plastig och otymplig. Framförallt saknar jag den sköna robusta "klickkänslan" när man tar ett kort. Fast det kanske är svårt att få samma känsla digitalt överhuvudtaget?

Men annars är jag nöjd med bildkvaliten. Hygglig ljusstyrka på den medföljande optiken oxå. Och rätt snabb är den oxå!

jaja, lite OT men ändå!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-05 13:10
Ursprungligen av stellan:

oj, nej det har jag inte gjort. det ska jag genast göra. Finns länk till detta? :eek:

Har bara haft den ett par veckor, men det jag är mest missnöjd med (kan man skriva så?) är helhetsintrycket. Den känns plastig och billig när man håller i den. Detta är min första Canon, har kört Nikon analogt innan. Det är möjligt att Nikons motsvarighet känns lika plastig och otymplig. Framförallt saknar jag den sköna robusta "klickkänslan" när man tar ett kort. Fast det kanske är svårt att få samma känsla digitalt överhuvudtaget?

Men annars är jag nöjd med bildkvaliten. Hygglig ljusstyrka på den medföljande optiken oxå. Och rätt snabb är den oxå!

jaja, lite OT men ändå!

Men du kan ju få bra bilder på ett helt annat sett. Skärpdjupt, ljus osv. Typ som en analog fast bättre. Du kna ju redigera de!

jaja. Mycket bra bilder hu som helst måste jag säga.

//C

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-08 13:30
Ursprungligen av stellan:

oj, nej det har jag inte gjort. det ska jag genast göra. Finns länk till detta? :eek:

Har bara haft den ett par veckor, men det jag är mest missnöjd med (kan man skriva så?) är helhetsintrycket. Den känns plastig och billig när man håller i den. Detta är min första Canon, har kört Nikon analogt innan. Det är möjligt att Nikons motsvarighet känns lika plastig och otymplig. Framförallt saknar jag den sköna robusta "klickkänslan" när man tar ett kort. Fast det kanske är svårt att få samma känsla digitalt överhuvudtaget?

Men annars är jag nöjd med bildkvaliten. Hygglig ljusstyrka på den medföljande optiken oxå. Och rätt snabb är den oxå!

jaja, lite OT men ändå!

Här har du länken: http://www.bahneman.com/liem/photos/tricks/digital-rebel-tricks.html

Jo tyvärr så är alla digitala systemkameror som jag har råd med iaf lite småplastiga... men om du köper till extra batterihållaren så blir den lite tyngre iaf?

har en go fin Canon EOS S1 hemma, den e riktigt fin i tyngd och känsla..... problemet är att den är analog

iPod mini silver + G5

(på request från minipod, Sony DSC F505V)

*edit: mer högupplösta bilder finns även.

Ursprungligen av linusD:

iPod mini silver + G5

(på request från minipod, Sony DSC F505V)

*edit: mer högupplösta bilder finns även.

You are my hero
mvg till en G5a och en silvrig mini, du har bra smak.

Fan vilken cool kamera!!!

Ursprungligen av minipod:

You are my hero
mvg till en G5a och en silvrig mini, du har bra smak.

Fan vilken cool kamera!!!

Tackar! klart man måste färgmatcha allt. just nu är det bara mobiltelefonen som inte riktigt hänger med.. T610. svart (:) ) och silver..

min kamera? cool? Nja, men gammal och fullkomligt duglig

Lite bilder på min lilla blå trotjänare Ni får ursäkta att vissa av bilderna är lite suddiga, jag är precis ny med min kamera!

Suddig bild framifrån.

Nerifrån.

Liggandes.

Misslyckat nightshot-försök.

Kamerans blixt reflekterandes i kromet.

Och såklart en parbild med ett av favoritbanden.

Och min kamera är av märket Canon, modell Ixus 40!

EDIT: Förminskade bilderna.

aaa, shit vilka stora bilder!
min webbläsare fick spatt, formateringen på resten av sidan försvann :rolleyes:

ta bort dom där bilderna!!!!
så där kan de bara inte få se ut....

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 16:34

tack för länken kainen. nu har jag nåt att mekka med ikväll.
Har i helgen kikat på nikon D70, den kändes faktiskt mer solid. ångrar att jag inte köpte den istället

  • Oregistrerad
  • 2005-02-10 22:05

Här är bilder på min iPod+min iMac:

Alla bilder tagna med Nikon Coolpix 4100

  • Oregistrerad
  • 2005-04-03 18:07

en bild som jag har gjort med en gammal analog kamera.

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-04-04 09:06

Här kommer lite bilder på min iPod Mini och iTrip Mini

  • Medlem
  • 2005-04-09 09:58

Här kommer min Ipod Mini med sin finfina mössa och fåtölj.

Här en en bild på min silvriga mini som jag hade för ett tag sen.

Bevaka tråden