Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Boosta volymen?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har problem med att jag tycker min mini inte krämar ut tillräckligt mycket volym.
Får köra de flesta låtar på högsta volym utan att det är tillfredställande högt.
Vad kan de bero på och vad gör jag åt de..?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 23:39

Du kan dels göra det på låtarnai iTunes men det är väl kanske ett ganska långsamt sätt.. Mitt förslag är att du tittat till den sidan jag postar nedan där du kan ladda hem ett volume boost program. Om din iPod är köpt i Europa är den förmodligen volymspärrad. Detta eftersom Frankrike har lite regler kring det där.

http://www.espen.se/index.php?subaction=showcomments&id=1088783648&archive=&start_from=&ucat=3&category=3

  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 23:40
  • Oregistrerad
  • 2004-08-17 13:14

Borde det inte gå att "flasha" om en europeisk ipod med en amerikansk firmware? har svårt att tro att de skulle tillverka olika hårdvaruplattformar ör olika marknader...

volumebooster påverkar ju inte mp3orna nåt tyvärr.. å den andra lösningen fanns ju inte i mac-version för minin vad jag kunde förstå..

eupod volumebooster har jag testat förrut det funka för mej men nu ska jag testa det andra programmet som hackar bort volym spärren

1
Bevaka tråden