Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple rekomenderar KOSS!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

:eek: Blev förvånad idag när jag kontaktade Apple support ang distande orginal lurar!

När jag frågade killen vad deras in-ear pluggar kostade rekomenderade han mig direkt att uppsöka närmaste välsorterade HiFi-butik och inhandla ett par KOSS PortaPro!!

Verkar som Apple är mån om att deras kunder väljer välljudande kvalitetslurar framför deras egna Biltema-aktiga!

Uppskattar verkligen deras ärlighet!

Men om man läser mellan raderna kan man kanske inse att det är en dålig affär att sälja ett par orginal lurar för att sedan efterkommande vecka betala UPS dyrt för att hämta igen dem och lämna över ett par nya med potentiell reklamationsrisk!

Vad jag har förstått av det här forumet verkar det som Apple varit dum-snåla när de utvecklade orginallurarna map alla problem!

Förvånande eftersom Ipodden annars är en så solid och förtroendeingivande produkt vars uppgift är att leverera superbt ljud! :rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2004-08-18 19:27

Verkligen konstigt. Men detta är standard. Tycker alla bärbara spelare, oavsett sort och modell, jag haft har haft kassa original-lurar. En enkel sak att spara pengar på...

Fan, t.om. kartongen till iPoden lär kosta mer i tillverkning än lurarna

Ursprungligen av Leftrustle:

"-What you see isnt always what you get!" (läs: lurarna)

Design nissarna roffade åt sig 90% av utvecklingsbudgeten för hörlurarna så teknik killarna på avdelningen hade inget annat val än att kontakta Biltema och köpa loss element från deras utgående öststats modellserie, NoEar 2!

PS Förtydligar för alla Apple fanatiker att detta är humor!

• Medlem
  • 2005-10-11 21:57
Ursprungligen av Leftrustle:

Verkligen konstigt. Men detta är standard. Tycker alla bärbara spelare, oavsett sort och modell, jag haft har haft kassa original-lurar. En enkel sak att spara pengar på...

Inte iriver dom har sennheiser mx400 o dom e bra..

• Oregistrerad
  • 2004-08-18 19:54

Det är lungt, vi har humor och klagar mer än gärna på Steve och grabbarna! En sorts hatkärlek som är underbar

• Oregistrerad
  • 2004-08-18 19:55

Förtydligar: Jag har i varje fall humor, kan inte svara för alla mactalibaner där ute

1
Bevaka tråden