Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga in låtar utan program

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet om det går att lägga in musik direkt in i iPodens mappsystem?

Jag vill kunna lägga in filer hemma hos kompisar utan iTunes, jag vet också att det finns program, som man kan lägga på iPoden som gör att man kan lägga över musik utan iTunes eller andra program som man måste ha installerat.

• Oregistrerad
  • 2004-08-25 22:48

Jag vet inte hur man gör, men det är nog ganska krångligt och inget för den vanlige användaren. Det skulle så vitt jag förstår innebära att du måste döpa mp3an rätt och sedan även editera databasen. Så svaret är nog nej :(. Installera iTunes annars? Vad är problemet?

Jag vill kunna ta medmig den och bara slänga över låtar från kompisar, men ja lägger nog nara in nåt program på iPoden som jag sedan installerar på polarens dator

Lägg in dom som filer istället och ta hem dom till din dator och lägg in dom igen med iTunes.
Svårare än så är det inte för att få det att funka.

• Medlem
  • 2004-08-26 17:09

Jag tror att man kan ha en kopia av ephpod liggadens på ipoden. Sen använder du bara det när du är hos kompisar och kopierar musik.

Blir dock lite krångligt, då itunes vill ta bort den nya musiken nästa gång du syncar med din egen dator.

alltså hur funger ephpod? Smidigt eller?

• Oregistrerad
  • 2004-08-26 20:36

Jag tycker det är hur smidigt som helst. Det är kanske lite lättare för oss vana Windowsanvändare att använda www.ephpod.com

Alltså vad är det som skiljer det från Itunes?

• Oregistrerad
  • 2004-08-27 07:36

Ladda ner och testa det. Du kan använda det samtidigt sdom iTunes om du inte vill byta direkt.

Ursprungligen av raZmus:

Ladda ner och testa det. Du kan använda det samtidigt sdom iTunes om du inte vill byta direkt.

Varför inte det harmlösa lilla Winamppluginen? Tar ju ingen plats och funkar jättesmidigt.

• Oregistrerad
  • 2004-08-27 12:58

Jag har ingen erfarenhet av det pluginet. Jag använder Ephpod. Du får naturligtvis använda det som du tycker är smidigast!

1
Bevaka tråden