Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod som hårddisk?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte slänga ut nåra frågor som jag funderingar kring...

Om jag vill använda min ipod 20 Gb till att föra över filer till och från min och en kompis dator, (mac till pc, pc till mac, mac till mac) hur funkar d när man redan har 11 Gb musik på den och kanske vill använda hela ipodens hårddisk till att föra över filerrna? Hur tar man bort musiken som jag har på ipoden? Går det? Hur får man sen tillbaka den när man vill använda den som musikspelare igen?

Funkar d att koppla in min ipod till en kompis pc (om man bara ska använda den som hårddisk) om kompisen inte har Itunes eller nåt annat program som stöder ipod (musikmatch)? Kommer pc´n hitta ipoden? Kommer den upp som en extern hårddisk i windows inkopplad till usb eller vad? Vill gärna veta innan jag provar så inte d där jävla windows börjar formatera min ipod eller nåt. Man vet ju aldrig vad d operativsystemet kan hitta på...

  • Medlem
  • 2004-08-26 10:02

klickar i rutan. använd som hårddisk i iTunes på din dator. den skall vara Windoze formaterad innan. sen funkar den i iTunes på båda plattformarna, och som hårddisk.. jag gör detta varje dag efter som jag inte har ngt nät hemma.. så jag toktankar på jobbet o flyttar över till poden.

1
Bevaka tråden