Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis fått en egen dator i skolan och dom hotade att man skulle bli avstängd i 2 veckor om man hade mp3 på datorn.. O tro mig, man klarar sig inte utan datorn på min skola..
Så jag undrar om det är någon som känner till något program som kan spela upp musiken som man har i minin medans man jobbar på datorn?? :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-08-28 10:53

iTunes?
Kanske missade något men det går att lira filer därifrån iaf...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-08-31 10:12
Ursprungligen av 8fps:

iTunes?
Kanske missade något men det går att lira filer därifrån iaf...

Ja, det måste ju vara det helt klart enklaste. Inga filer som ligger på datorn, men allt som finns på iPoden kan spelas upp från den.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 11:01

En idé är ju att använda minin? Som den är avsett att användas, stoppa hörlurarna i öronen och tryck på play. Vill du ha strömförsörjning koppla den till datorn eller ett nätuttag. Känns som du har skapat ett problem som inte finns? eller missuppfattar jag det hela?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 11:03

Korv Med Mos du råkar inte gå på John Bauer? och dessutom så har ud juh inte filerna på datorn utan på ipoden, det kör jag med på min skola iaf.. har filmer och sånt där, they can't touch me så att säga

Jag går själv på John bauer, började nu förra veckan, vi får ha vad vi vill på datorerna iaf , dock blir vi av med spelen på datorn osv om vi spelar på lektionerna

  • Oregistrerad
  • 2004-08-28 13:01

På vår nätverkskurs en gång på gymnasiet (för alldeles) för längesen blev vi ertappade med att spela spel. Vi kom undan med ursäkten att vi "testade nätverket", funkade varje gång.

Jaha, ehhrm.. :rolleyes: Tack så mycket för hjälpen då.. Jag går inte på John Bauer utan jag går på ABB Industrigymnasium..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 03:13

Jag pluggade på en skola ett par månader. Jag blev sedan avstängd för att ha förespråkat piratverksamhet för mina kompisar

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 08:44

Kan ni inte öppna ett shellkonto på linux.se?
Kostar 299:-/år med 1 Gb...

Då kommer man åt allt utan att ha det på datorer där man inte får ha MP3.

http://www.linux.se/shell/

Iofs kör jag där med .se domän, men det är en klart stabil lösning...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 12:55

Jag undrar fortfarande varför man inte helt enkelt använder minin och spelar upp dem på? Det är ju en mp3spelare

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-08-31 14:54
Ursprungligen av raZmus:

Jag undrar fortfarande varför man inte helt enkelt använder minin och spelar upp dem på? Det är ju en mp3spelare

Jo, men man har en bättre överblick över låtar, album osv med iTunes.

1
Bevaka tråden