Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kändisar med ipods

Tråden skapades och har fått 103 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Rizz:

Han dog den 16 Augusti 1977.

ajaja, hmm lärde mig att han dog när that 70's show börjar.. :/

Jag tänkte väl det
Det lät lite väl otroligt..

ASGARV

DIN MAMMA

muhahaha

så gulligt.

Jag är bara 20 ... Ja mamma, alla har vi väl mammor??

  • Medlem
  • 2006-01-21 02:08

Tack vare ungdommarna i The O.C. (Seth, Ryan och Marissa) så kände jag för att köpa en iPod... Det blev en nano! Älskar när de är små och TUNNA som in i bomben. Älskar The O.C.

+ Att Madonna har iPod. Bevis finns på en presentation där Steve skall presentera iPod Nano.

+ Att jag har för mig att Kiefer Sutherland har en. Har dock inte bildbevis.

Later

Ursprungligen av Jpuke:

Tack vare ungdommarna i The O.C. (Seth, Ryan och Marissa) så kände jag för att köpa en iPod... Det blev en nano! Älskar när de är små och TUNNA som in i bomben. Älskar The O.C.

+ Att Madonna har iPod. Bevis finns på en presentation där Steve skall presentera iPod Nano.

+ Att jag har för mig att Kiefer Sutherland har en. Har dock inte bildbevis.

Later

Varför köpte du inte en iPod video så att du kan se på OC på den?

  • Medlem
  • 2006-01-22 01:26
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Varför köpte du inte en iPod video så att du kan se på OC på den?

Jag funderar faktiskt Nu på att köpa en iPod video 60GB eftersom jag älskar TV-serier... Kunde ladda den med 60GB serier, jag har 80GB serier på datorn...

liite off-topic ^^ sorry about that

The O.C. - Säsong1,2 & avsnitten som sänts av 3. Jag översätter även Säsong3 till svenska och laddar upp på undertexter.se.
Friends - Säsong 5-10
Prison Break
24 (favvo) - översätter även 24 och laddar upp på undertexter.se.
Alias
Joey
Fabulous Life of...
Och massor mer, älskar tv-serier.

The O.C Rular..... blev kär i iPoden när jag såg den i Seths hand första gången, men där höll han förmodligen en G3:a eller G4:a..... ingen Nano inte.... kanske nu i de nyare avsnitten har han säkert en Nano

Ursprungligen av anjuna_beats:

The O.C Rular..... blev kär i iPoden när jag såg den i Seths hand första gången, men där höll han förmodligen en G3:a eller G4:a..... ingen Nano inte.... kanske nu i de nyare avsnitten har han säkert en Nano

Va iPod med i O.C!?!? i så fall ***iPod Video 60GB till högstbjudande*** (svårförstådd ironi)

Ursprungligen av simonklinga:

Va iPod med i O.C!?!? i så fall ***iPod Video 60GB till högstbjudande*** (svårförstådd ironi)

OC + iPOd..... Kolla själv

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-22 01:37

ut.se? Uricehamns Tidning?

  • Medlem
  • 2006-01-22 10:23

undertexter.se

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-04-07 21:48

tror att nån har en nano i brasiliens lag i vm 2006,tyckte jag såg de på tv

Jag tror att jag läste en intervju med Roberto Carlos innan fotbolls VM 06 där han sa att han hade så trkigt på bussen. Att alla satt med sina iPods.. Så det stämmer väl att ngn har en nano i Brasiliens landslag..

Bevaka tråden