Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Man ska göra precis så. Hög volym är ett måste också. Funkar här. Funkar bättre för min bror. Det som är lustigt är att för en liten stund låter det som om man har lurarna i öronen. haha!
Man ska göra precis så. Hög volym är ett måste också. Funkar här. Funkar bättre för min bror. Det som är lustigt är att för en liten stund låter det som om man har lurarna i öronen. haha!
Passa er för det här, om man har lurarna i näsan och blåser så spräcker man basen i dom... Då kan man verkligen snacka om dålig bas. Den finns nämligen inte längre i lurarna.
Passa er för det här, om man har lurarna i näsan och blåser så spräcker man basen i dom... Då kan man verkligen snacka om dålig bas. Den finns nämligen inte längre i lurarna.
Hände mig
Då är vi två
Vad är numret till Apple's support?
Får man nya oavsett vad man säger hänt med dem?
Ojdå.. Min vanliga otur säger mig att jag får prata med en osjyst kille:D
Har någon blivit nekad att få nya?
Numret please!!
/Anders
numret 077 11 99 519
och säg bara som det är, det gjorde jag och han sa "vi gör egentligen inte det men jag ska lösa det. Men säg att du bara lyckats spränga de, glöm näsan
och säg bara som det är, det gjorde jag och han sa "vi gör egentligen inte det men jag ska lösa det. Men säg att du bara lyckats spränga de, glöm näsan
//C
Tänkte köra den här:
"Lyssnade på en låt med ganska hög volym (inte full) och med EQ'n på "BassBooster", och plötsligt sprakade det till.. Och ljudet blev kasst..."
Yjo ny här på forumet.. Är det bara att ringa till dom och säga (ja mina lurar pajade kan ni skciak nya till mig?)Fför ja har nämligen inte kvar mina ipod lurar då dom barar blev helt kaputt kör nu med Koss The plug lurar..
Det är inte meningen att man ska utnyttja Apple's kundservice, men gick hörlurna sönder under vanlig användning så kan du naturligtvis reklamera dem genom att ringa Apple.
Det är inte meningen att man ska utnyttja Apple's kundservice, men gick hörlurna sönder under vanlig användning så kan du naturligtvis reklamera dem genom att ringa Apple.
Jag håller med, och det är ju exakt det vi gör. Beställde som sagt mitt tredje par idag
Ni behöver inte ringa till Apple! Garantiärenden går att lösa via internet. Gå in på www.apple.se och klicka på Support och vidare till Apple Care. Där kan man beställa nya lurar utan att behöva prata med någon på telefon.
Ni behöver inte ringa till Apple! Garantiärenden går att lösa via internet. Gå in på www.apple.se och klicka på Support och vidare till Apple Care. Där kan man beställa nya lurar utan att behöva prata med någon på telefon.