Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur gör jag med ström till min Mini?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-02 15:53

Har nyss beställt en Ipod Mini från Team Digital. Hur gör jag med strömförsörjningen när den kommer? Måste jag ha en strömadapter av något slag?

Ursprungligen av Q-man:

Har nyss beställt en Ipod Mini från Team Digital. Hur gör jag med strömförsörjningen när den kommer? Måste jag ha en strömadapter av något slag?

Antingen laddar du den genom datorn med medföljande usb- eller firewirekabel.
Eller så laddar du den med den medföljande laddaren som du kopplar till ett eluttag.

  • Medlem
  • 2004-09-02 22:11

Fick meddelande idag att de precis hade sålt slut alla Ipod mini! Nästa leverans från Apple kommer den nionde september så det är ju helt ok. Kolla gärna sajten, det verkar vara extremt bra: www.teamdigital.net

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 18:18

Vad fick du för leveranstid från dem? Har den i lager?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 19:44

Nu vet jag inte vad Team Digital är för något, men har den någon annan stickkontakt än den svenska när den kommer så kan du helt enkelt köpa en vanlig strömkabel och putta i.

Du behöver ingen stickkonverterare för att få utländska iPods att fungera i Sverige. Det är koppla loss den utländska proppen och sätta dit en anslutningssladd med svensk stickkontakt.

Se denna sida:Anslutningssladd hos Clas Ohlsson

Clas Ohlson säljer dessa för 32,50kr och de ser ut så här:

kopple den till en cykel dynamo...nä nu skojade jag bara..hehe lite trött så här på morgon kvisten

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 11:52
Ursprungligen av Kellogs:

kopple den till en cykel dynamo...nä nu skojade jag bara..hehe lite trött så här på morgon kvisten

*badabomtisch*

1
Bevaka tråden