Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

räkning?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej...
jag bara undra vad som kommer stå på räkningen... har beställt med gravyr... kommer det stå det fast än att det ska va gratis? och i såna fall står det då vad jag graverat? och samma sak med frakt... stog att det va gratis men jag undrar ändå om det står med på räkningen...

hoppas jag får svar på båda frågorna

Hej!
Jag betalade direkt med kort och jag antar att det står ungefär samma sak då som med räkningen. I beställningsmailet stod det bara:
IPOD 20G W/CLICK WHEEL PERSONALIZED-BSY 5 - 7 DAYS
Jag beställde också den därade gratis gravyren.

i mitt mail stog det vad jag hade graverat också

• Medlem
  • Täby
  • 2004-09-08 14:20
Ursprungligen av Massimilliano:

hej...
jag bara undra vad som kommer stå på räkningen... har beställt med gravyr... kommer det stå det fast än att det ska va gratis? och i såna fall står det då vad jag graverat? och samma sak med frakt... stog att det va gratis men jag undrar ändå om det står med på räkningen...

hoppas jag får svar på båda frågorna

Är bara nyfiken på varför du vill veta om det kommer med på räkningen?

haha... nyfikenhet det e nåt jag har tonvis av
aja... det va faktiskt en bra kompis till mig som bad mig fråga här på forumet eftersom han visste att jag skriver här en del (har pratat med honom om ipod och då nämnt forumet)... men om du e väldigt nyfiken kan jag fråga... träffar honom ganska ofta

• Medlem
  • Täby
  • 2004-09-08 23:20
Ursprungligen av Massimilliano:

haha... nyfikenhet det e nåt jag har tonvis av
aja... det va faktiskt en bra kompis till mig som bad mig fråga här på forumet eftersom han visste att jag skriver här en del (har pratat med honom om ipod och då nämnt forumet)... men om du e väldigt nyfiken kan jag fråga... träffar honom ganska ofta

Nu blir jag ju bara mer nyfiken

hehe... ska fråga honom så fort jag träffar honom... om jag kommer ihåg (ska i all fall försöka komma ihåg)

1
Bevaka tråden