Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

den bara dog

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå,

Har haft min mini i 3v nu och den har hittills gått som smort. Idag när jag åter skulle sätta på den efter 20min uppehåll ville den inte. Mycket barretitid kvar..

Det fungerar inte att få kontakt med den helt enkelt.

Några idéer?

har du provat med att återställa den?
det står i instruktionsboken hur man gör

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-08 15:27
Ursprungligen av Sömnsk:

Hallå,

Har haft min mini i 3v nu och den har hittills gått som smort. Idag när jag åter skulle sätta på den efter 20min uppehåll ville den inte. Mycket barretitid kvar..

Det fungerar inte att få kontakt med den helt enkelt.

Några idéer?

Återställa? Funkar inte det så kan du ju alltid ringa Apple Support...

Ursprungligen av Sömnsk:

Hallå,

Har haft min mini i 3v nu och den har hittills gått som smort. Idag när jag åter skulle sätta på den efter 20min uppehåll ville den inte. Mycket barretitid kvar..

Det fungerar inte att få kontakt med den helt enkelt.

Några idéer?

Prova med att återställa den och/eller koppla in den till trafon som följer med. Tydligen gör trafon något magiskt som inte en dator klarar av att göra över firewire eller usb.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 17:31

det här verkar hända många.borde väl inte gör det?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 18:21
Ursprungligen av droopy:

det här verkar hända många.borde väl inte gör det?

har hänt mej 2 ggr och jag bara resetade den då och sen dess har det inte hänt en ända gång..

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 19:43

Hände mej andra dagen som jag använde minin, blev såklart "orolig", hehe, men resetade den så gick de utmärkt.. någon som har nån ide om va detta kan vara för fenomen?

//Micke

1
Bevaka tråden