Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rippa med Itunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Itunes har fungerat ypperligt att rippa med men igår när jag skulle fortsätta att rippa min musiksamling så kom inte namnen på låtarna och artisten upp automatiskt som de brukar.
Den (itunes) kopplade upp sig mot cddb eller vad de nu heter som vanligt men fick ingen info?!? Provade med olika skivor för att se om de bara var så att de inte fanns någon info om den skivan men de var lika för alla de skivorna jag testade.
Fel på Itunes?
Om jag skulle prova att avinstalera och instalera itunes igen försvinner mitt biblotek med alla rippade skivor då?

Vad göra?

njä det bör itne försvinna men kolla verkligen så att du är uppkopplad starta om iTunes och starta om datoprn det borde ju lösa det tycker man

Har redan provat att koppla ner och och koppla upp mig mot nätet och även startat om datorn.

Snabbt svar!
I like!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 15:05

om du är orolig för biblioteket så plocka ut det från mappen där det ligger och avinstallera itunes.. du kan ju döpa om det också.. kan inte tänka mig att avinstalleraren skulle lyckas hitta den för att ta bort den..

Läste någonstans i forumet att någon hade liknande problem, då skrev någon att cddb var nere. anar att det är samma problem för dig...?

1
Bevaka tråden