Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

äntligen mini, men har några frågor...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är så lycklig, för imorron ska jag köpa min mini som jag väntat så länge på! Har svävat på rosa moln i flera dagar! :rolleyes:

Har några frågor dock;

Är det nödvändigt att ha Itunes installerat för att kunna lägga över musik, eller kan man göra det genom Windows media Player?

Vart (annat än på nätet) kan man köpa schyssta tillbehör, tex skins? Och om det är dåligt med sånna ställen, vart kan man köpa dem billigt på nätet?

Tack på förhand!

Ursprungligen av obvious:

Jag är så lycklig, för imorron ska jag köpa min mini som jag väntat så länge på! Har svävat på rosa moln i flera dagar! :rolleyes:

Har några frågor dock;

Är det nödvändigt att ha Itunes installerat för att kunna lägga över musik, eller kan man göra det genom Windows media Player?

Vart (annat än på nätet) kan man köpa schyssta tillbehör, tex skins? Och om det är dåligt med sånna ställen, vart kan man köpa dem billigt på nätet?

Tack på förhand!

Macoteket finns både som vanlig affär och på nätet. Dom har skins och en hel del andra godsaker till din nya mini.

Du kan inte synca din ipod med WMP. Det ryktades att detta skulle gå i nya wmp10 men om man kollar denna länken så verkar de inte funka.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 17:22

Halloo.. Har betaversionen (testversionen) av Windows Media Player 10, dock så ligger min iPod mini på laddning fortfarande då ja köpte den idag, är mycket glad måste ja tillägga. Men, iTunes överför och konverterar alla låtarna du har på datorn från WMA till AAC om de nu skulle va de som var problemet. Däremot tar detta mycket lång tid hmm... Men, ska testa att överföra låtar från WMP till iPoden senare!

//Micke

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 19:18

Obvious, använd iTunes i några veckor så kommer du inte ens tänka tanken att använde det sämsta mp3 spelar programet genom tiderna - WMP. Eftersom iPoden använder sig av id3 tagar som Artist, album, genre etc så passar inte WMP bra alls för iPoden, så för din egen och iPodens trevnad använd iTunes

Kan inte annat än att hålla med mega, WMP är enligt mig hästsk*t för uppspelning av MP3-filer!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-13 19:01

Håller med! de enda som wmp kan spela upp hyfsat är WMA filer, fick ju nu iTunes och de är ju hästlängder snyggare, bättre o helt enkelt underbart

//Micke

1
Bevaka tråden