Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kategorisera MP3

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-12 22:27

Hur gör ni?

Allt i en mapp? Album i en mapp? Artiser i en mapp? Använder ni ID3-taggar? Hur döper ni filerna?
Motivera gärna varför du gör som du gör... Jag försöker komma fram till vilket alternativ som är det bästa!

Ursprungligen av yeppe:

Hur gör ni?

Allt i en mapp? Album i en mapp? Artiser i en mapp? Använder ni ID3-taggar? Hur döper ni filerna?
Motivera gärna varför du gör som du gör... Jag försöker komma fram till vilket alternativ som är det bästa!

på datorn har jag mappar...i podden taggar!

dom låtar som är enstaka låtar, som inte tillhör något album, skippar jag album bara

"Artist - Album - Årtal" så ser mina mappar ut. inga jäkla undermappar.
Och ja självklart använder man id3taggar...

iTunes får sköta allt sånt tjaffs. Jag har inget behov av att ordna filerna när jag bara vill lyssna på dem.

Finns det något program som enkelt ändrar sina id3taggar?
//dempan

  • Medlem
  • 2004-09-13 21:57
Ursprungligen av dempan:

Finns det något program som enkelt ändrar sina id3taggar?
//dempan

http://www.mp3tag.de/en/

Tack ska du ha men finns det nån crack till programet man pallar ju inte betala!
//dempan

  • Medlem
  • 2004-09-13 22:55
Ursprungligen av dempan:

Tack ska du ha men finns det nån crack till programet man pallar ju inte betala!
//dempan

Du får nog läsa mer noggrant på den sidan! Programmet är helt gratis, men du får gärna donera...

jo men när man laddat hem det så måste man köpa credit
"Only 5 credits Free"
//dempan

  • Medlem
  • 2004-09-13 23:13
Ursprungligen av dempan:

jo men när man laddat hem det så måste man köpa credit
"Only 5 credits Free"
//dempan

Det kan inte jag se. Det enda jag ser är:
"Please consider donating, if you like Mp3tag and want to support our work. This is purely voluntarily though - if you do not donate, you won't get less support from us."
Något annat om betalning kan jag inte finna, inte i programmet heller. Finns bara en "Donation"-knapp.

1
Bevaka tråden