Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag har bokat en iPod Mini!!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har bokat en iPod mini blå. Det var den sista på webhallen! Problemet är att jag måste sälja min iAudio 4 först, är det någon som känner någon som vill köpa en sådan?

Du kan ju pröva att lägga tråden i säljes forumet. Dessutom så tror jag inte att det är av så stort intresse att köpa andra mp3spelare än ipods på ett ipodforum..

yeay! tjena "bro'" hehe, jag beställde också en blå från webhallen, visst den blåa är inte särskilt snygg.. men va gör man.. väntar 4-5 veckor på apple.se? NEJ!

nu blir de en lång väntan till tisdag du hehe

• Medlem
  • 2004-09-19 20:30
Ursprungligen av Psykedelikatess:

yeay! tjena "bro'" hehe, jag beställde också en blå från webhallen, visst den blåa är inte särskilt snygg.. men va gör man.. väntar 4-5 veckor på apple.se? NEJ!

nu blir de en lång väntan till tisdag du hehe

Blå inte så snygg?

Vakta din tunga!
Den är ju Gööör snögg!

förlåt konstapeln
jag ber om ursäkt hehe
nä men inget fel på blå gissar jag på..
själv är det så att ALLT jag har och äger är BLÅTT
å jävla tråkit med blåa brallor blåa skor slå tröja och sist men inte minst blå ipod...
hehe lite offtopic här
nä ärligt talat är den gröna snyggast och den rosa mest pimp :rolleyes:

Ursprungligen av Arkie:

Blå inte så snygg?

Vakta din tunga!
Den är ju Gööör snögg!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-18 17:42

Man ska ju köpa den färgen man vill ha, om det så tar 5 veckor. Jag fick min i handen på Teknikmagasinet, en blå. Hade som inte köpt den om det varit den rosa.

• Oregistrerad
  • 2004-09-18 20:05
Ursprungligen av Sawert:

Man ska ju köpa den färgen man vill ha, om det så tar 5 veckor. Jag fick min i handen på Teknikmagasinet, en blå. Hade som inte köpt den om det varit den rosa.

vem vill byta färg för skojs skull
hehe

Raptor

Heja silver, grön och ROSA!

1
Bevaka tråden