Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Retliga problem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft min nu ett tag och har några små retliga problem. 1 När man satt på för första gången på länge så stänger den alltid av sig efter ungefär 1 minut. 2 En del låtar ligger dubbelt i iPoden men inte i iTunes.

När jag ändå är igång någon som vet hur man tar ner låtar från iPod till en dator och lika så snor polarnas musik.

Ja du laddar ner copyiPod på Itunes. Har inte testat det, men laddat ner det, hoppas det funkar

  • Medlem
  • 2004-09-19 23:03
Ursprungligen av Emilie:

Ja du laddar ner copyiPod på Itunes. Har inte testat det, men laddat ner det, hoppas det funkar

Öppna ipoden i utforskaren. Sen väljer du "visa dolda filer" och vips så har du tillgång till hela låtarkivet på ipoden, bara att kopiera för fullt till polarens dator...

Ursprungligen av Arkie:

Öppna ipoden i utforskaren. Sen väljer du "visa dolda filer" och vips så har du tillgång till hela låtarkivet på ipoden, bara att kopiera för fullt till polarens dator...

Har kommit in på utforskaren men hittar inget som heter "visa dolda filer". Ingen som vet hur man tar in låtar från en annan dator även fast man inte har samma biblotek i iTunes...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-23 18:55

asså finns copyiPod till mac? om inte hur gör man för att lägga in låtar som jag lagt in från iTunes på en dator och sen vill lägga in vissa på en annan dator i iTunes ?
funkar detta lika dant som copyipod?
http://www.ipodaccess.com/

1
Bevaka tråden