Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snyggaste?

  • Medlem
  • 2004-09-30 16:08

Röstar för 4G. Hade inte 3G haft de fula knapparna så hade den klart varit den snyggaste.

  • Medlem
  • 2004-09-30 17:06

Tycker 3G är helt klart snyggast. Speciellet det röda skenet. Om man hade 4G:s storlek med 3G:s knappar, mumma... Fast det bästa hade varit om den varit i aluminium som minin...

  • Oregistrerad
  • 2004-09-30 18:20

G4, känn dig spöad

//C

G4. G3 är...

jag får en känsla av att alla röstar på det dom har

Ursprungligen av Massimilliano:

jag får en känsla av att alla röstar på det dom har

Jag röstar faktiskt för den jag tycker är snyggast. Jag tyckte att 3G var skitsnygg, tills 4G kom. Vet inte varför, 3G känns äcklig

  • Medlem
  • 2004-10-01 00:08

Förmodligen. Hur Mini kan vara snyggast utan den vita färgen förstår jag inte dock.

Jag äger en 4g och min bror en 3g jag tycker helt klart 3gan e snyggare tack vare knapparna

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 14:47
Ursprungligen av dempan:

Jag äger en 4g och min bror en 3g jag tycker helt klart 3gan e snyggare tack vare knapparna

knapparna gör allt, tror vad jag har sett är det blåare färg på G4:an, vilket bara är jobbigt

//C

Ursprungligen av Archduk3:

knapparna gör allt, tror vad jag har sett är det blåare färg på G4:an, vilket bara är jobbigt

//C

lite blåare och mycket vitare

...rösta på G4 nu förihelvete!!!

Drygar mig lite.

Det heter 1G, 2G, 3G och 4G. Inget annat.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 13:44
Ursprungligen av GuitarFReak:

Drygar mig lite.

Det heter 1G, 2G, 3G och 4G. Inget annat.

fjärde genarationen, eller genrations fyra....?? det är ingen skillnad

//C

  • Medlem
  • 2004-10-02 00:29

Själv har jag en 4G med röstade på 1G. Det var ändå den första, och ack så vacker. Känslan när jag packade upp min var något speciellt. Fick ett av de första exemplaren som kom till Sverige.
Den där känslan infann sig inte riktigt när jag packade upp min 4G. There's no time like the first time.

/Majk

själv har jag fallit för mininms simpla utse'ende med alminum och rubusta känsla! GULD värt!

jag äger en 4G. men röstar ändå på 3G, helt klart snyggast i hel vitt! önskar Apple gjorde 4Gs klickhjul i vitt istället för grått.

Jag tycker att 3g e ful.

4G ROCKS!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 13:46
Ursprungligen av williamos:

Jag tycker att 3g e ful.

4G ROCKS!

de är likadana nästan...ta bort knapparna på en 3g... så har du en 4g!

//C

smaken är som baken

delad i två

nä, söt och rund

Inte allas!

1
Bevaka tråden