Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klickljudsinställningar återställs

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-06 14:30

Har en iPod 4G 20GB som av någon anledning återställer inställningen för klickljudet. Vill inte ha det på alls men när jag startar iPod:en efter att den varit avstängd ett tag så är klickljudet på igen. Nån mer som haft detta problem och hittat en lösning?

hur ska du kunna styra din ipod om du har det avstängt ?
det finns en HOLDknapp på ipoden vet du va ?

• Medlem
  • 2004-10-06 15:36
Ursprungligen av skummis:

hur ska du kunna styra din ipod om du har det avstängt ?
det finns en HOLDknapp på ipoden vet du va ?

Öhm, vad pratar du om? Jag pratar om KLICKLJUDET som man hör när man använder "navigeringshjulet".

Ursprungligen av Loor:

Öhm, vad pratar du om? Jag pratar om KLICKLJUDET som man hör när man använder "navigeringshjulet".

haha... sorry... läste klickhjulet hehe....

Ursprungligen av skummis:

haha... sorry... läste klickhjulet hehe....

Samma problem här...

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-06 14:50
Ursprungligen av Loor:

Har en iPod 4G 20GB som av någon anledning återställer inställningen för klickljudet. Vill inte ha det på alls men när jag startar iPod:en efter att den varit avstängd ett tag så är klickljudet på igen. Nån mer som haft detta problem och hittat en lösning?

Precis samma som jag har. Ngn mer?

Kanse man kan reklarera den sen då man vill ha en ny.

japp... jag har samma problem... ibland ställer den om till högtalare ibland till båda och ibland till hörlurar

• Medlem
  • 2004-10-06 17:31

Sökte lite på ipodlounge.com om det här problemet och det är många som har det. Felet har rapporterats till Apple så vi får väl hoppas att det kommer en uppdatering snart som rättar till detta.

1
Bevaka tråden