Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
kan man köpa bilar med kassetspelare? de jag köpt nya har alla haft CD växlare.... men det skall väl funka.. annars har ju Belkin en Transmitter samt 12v laddare till paketpris
Jag skulle köpa en BMW Dom har ju förberett för iPod koppling i handskfacket på nya BMW-bilar. Låter som ytterligare ett skäl att skaffa en snygg BMW!!!
Jag skulle köpa en BMW Dom har ju förberett för iPod koppling i handskfacket på nya BMW-bilar. Låter som ytterligare ett skäl att skaffa en snygg BMW!!!
http://www.densionsweden.se
Dom säljer ice>Link och den har samma funktioner+lite till.
Funkar även till betydligt fler bilar än BMW:s adapter.
Tror även den är billigare.
Njaa, BMW är inte riktigt min grej, men har du lust o sponsra med en M3:a så kanske jag kan tänka på saken
Ursprungligen av Goatsy:
kan man köpa bilar med kassetspelare? de jag köpt nya har alla haft CD växlare.... men det skall väl funka.. annars har ju Belkin en Transmitter samt 12v laddare till paketpris
Som tur är så kom vår stereo utrustad med både CD och bandspelare från fabrik
även de bilstereos som inte har ingång på fronten har ju en standard på alla sladdar och ingångar på baksidan.... borde ju inte vara såå avancerat att pilla ut stereon, in med en sladd och sedan dra ut den där det passar... men vart hittar man en sådan sladd... eller är det önsketänkande?