Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod la av efter 25min joggning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja.. som sagt. min iPod la av efter att jag hade sprungit i 25min. Jag skulle byta till random när jag stannade och då komm det först inget ljud, sen så stod det att den var på play men inget hände.. sen stängdes den av. när jag kom hem la jag den på laddaren men inget hände, inget hände mellan datorn och ipod heller. Efter ett tag i usb kablen så kom det fram en logga med ett batteri med ett utropstecken framför. Kan inte starta den eller nått. vad ska jag göra?

EDIT: När jag trycker på både play och menyknappen kommer appleloggon fram följt av batteribilden med utropstecknet. har en 4G

Japp.. Men ajg kan inte ladda den :/

vart med om precis samma sak 2 gånger.. den vilar sej kanske bara.. gillar kanske inte å följa med på dina joggingturer.. den mår nog bra imorrn

Min mini mådde dåligt igår. (Den tog lång tid på sig att starta och knastrade underligt.) Jag hoppades på en snabb tillfriskning under natten, men... När jag testade den för 5 minuter sedan var det samma sak som Evrion beskrev. Stendöd. Utan jogging eller minsta fysisk ansträngning.

EDIT: Jag resetade ett par gånger och stoppade i den i eluttaget (the holes). Då klickade den igång och började ladda. Ser okej ut nu i alla fall.

Min blev så efter att ha laddat ur batteriet helt efter en krasch. Jag försökte verföra av stor fil över firewire (VIA-skräp) och ipoden hängde sig totalt. Sen så laddades batteriet ur helt och ville inte laddas upp igen.

Tyvärr så får jag säga att jag var tvungen att skicka in den och få en ny tillbaka. Hoppas det går bättre för dig!

Testa att återställa den och håll tummarna.

1
Bevaka tråden