Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mini ipod la av

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet att säkert många skrivit såhär, men jag orkar inte leta just nu halft sjuk .
Så här är det , jag har köpt en miniipod i england. igår började jag använda den...
o det funkade bra. tills plötsligt den bara la av, batteriet var då mer än halvfullt o ingen varningskyllt kom . nu går det inte o göra någonting, displayen är svart den går inte att sätta på. Är det något fel ? Eller hur ska jag få igång den igen ?
borde jag ringa någonsatans?

... Carro

Hände mig också! Fast när jag vaknade dagen efter så funkade den igen :S

jadu vi får se imorgon om den inte funkar vafan ska jag göra då? fan inte haft den längeo egentligen är det morsans jag använder den bara hon vet juh inget om den hahah , men va ska jag göra? Å störd. funderade nämligen själv på oköpa stor. men vafan om dett krånglar så . aja har du ett tips om det inte funkar imorgon ?

Ring till Apple Support och beskriv ditt problem.

0771 - 19 95 19

Ipod mini död

Hej

Hoppas någon kan hjälpa mig med mitt problem,

idag när jag skulle hem från jobbet så fungerade helt plötsligt inte min iPod Mini.
Det kom ett batteri i displayen med en triangel framför, jag tryckte på mitten knappen
några gånger och sedan kom det fram en massa konstiga ord på displayen,
det stod b la I RAMPASS, HITPLAY, CONTINUE...och sedan kom det upp massa skumma ord t ex 5 in 1. Sedan dog den helt. När jag kom hem anslöt jag den till datorn och fick fram äpplet i någon minut. Men nu är den totalt DEAD....Är lite förkrossad.

Någon som känner till detta? Jag har inte gjort nåt med den utan behandlat den som ett litet barn, imorse fungerade den kanon.

Annars får jag ringa Apples kundtjänst, men jag tänkte prova här o se om det är någon
som känner igen detta.

Tack på förhand!!

1
Bevaka tråden