Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
nån som vet om den nya ipoden(med färg) är segare i menyerna jämfört med den vanliga(utan färg)?
konstigt att apple inte gjort den kompitabel för att kommunicera med kamera direkt via usb/firewire.
Ska jag vara ärlig så är jag lite sur över att apple inte ger mer info om vad dom håller på med att utveckla så som andra företag gör. Eller är det jag som missat nått?
Håller med ovanstående.. Om man är en äkta ipodälskare så ska man ju såklart ha den bästa.. Om man inte vill ha sina bilder där så slipper man ju.. Desto mer plats för musik å filmer..
tycker inte den fylle så stor fuktion igentligen.. skulle vara bättre om dom satsade på att komma ut med en 100 g eller något i den stilen..
en polare till mig har en 60 foto och jag tycker inte det är någon höjdare iaf.
Ja, det går men det verkar väldigt omständigt. Man måste föra fingret över hjulen så man får inte så många fps kan jag tänka. Dessutom så lär det dra något enormt på batteriet.
kanske de men de e ju en kul funktion som man kan använda om man känner för de, tycker visseligen att de e lite häftigt att kunna se på albumsbliden när man lyssnar på en låt:P
Min 20gb color kommer nog imorron:D
jag använder bildfunktionen väldigt mycket i min ipod colour/photo..
Det är smidigt att ha med och bla. kolla på och köra bildspel me. Displayen är även den förvånansvärt crisp!
Dessutom tycker jag folk glömmer bort et cleanaste med den. tt den visar upp skivomslagen när skivorna spelas i skarpa färgbilder. (förutsatt att man lagt in alla sina fodral i itunes med clutter)