Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

batteriproblem

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I våras köpte jag en ny Ipod mini från en privatperson i USA, via eBay. Ända sedan den kom har jag upplevt att batteriet är väldigt dåligt. Känns som att det räcker högst en timme...
Har för mig att jag har hört att man ska kunna registrera sin ipod mini hos Apple i Sverige för att därigenom kunna ta del av garantin. Hur gör man detta?
Är det troligt att jag skulle kunna få mitt batteri utbytt via garantin?
Om inte, vad kostar det att byta ut ett batteri på en mini?

Jag har mailat Apple Sverige men ej fått något svar. Kanske att jag har fått fel mailadress?
har testat applestore.swe@euro.apple.com samt se.consumer@euro.apple.com
någon som vet om det är de rätta adresserna?

Ring apple...sök på forumet efter telefonnummer det finns lite överallt...

okej, det blir till att krångla genom telefonen alltså

känns inte som mitt batteri håller i 8 timmar heller.. kankse 5 på sin höjd

  • Oregistrerad
  • 2004-10-27 18:24

det ska hålla 6 timmar

Mitt batteri känns också väldigt dåligt. Vad kan det bero på?

  • Medlem
  • 2004-10-27 23:29

mitt med .. Har 20gb 4G

Batteritiden beror som sagt på hur man använder sin iPod. De 8 timmarna ska man få ut genom att stänga av EQ, inte byta låt och inte ha bakgrundsljuset på.

Jag har laddat min ipod mini fullt. Har nyss satt igång den och ska låta den gå tills dess att den slocknar, ska bli mycket intressant att se hur länge batteriet räcker... vad kostar förresten ett nytt batteri till minin? finns det olika varianter av batterier, alltså att man kanske kan köpa ett bättre än det som sitter i från början?

  • Medlem
  • 2004-10-29 11:45

Det känns som om mitt håller MAX tre timmar och jag pysslar inte med att byta låt osv, kasst >:(

0771199519

1
Bevaka tråden