Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gjorde ett litet test!

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min ipod igår. Laddade den hela dagen och fyllde den med musik.
Tänkte att jag skulle testa speltiden på den så jag lät den var i dockan hela natten. På min frukostrast imorse satte jag igång den och nu snart 14 timmar senare spelar den fortfarande. Starkt jobbet faktiskt!!

Nu dog den. 14 timmar och 7 minuter!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:04

nice efter första laddningen? kolla om de blir bättre nästa gång..

  • Oregistrerad
  • 2004-10-28 22:06

är det så att det e ganska kass batteritid första laddningen och att det blir bättre sen eller hur är det??

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:08

ja tror det, så har det varit på många av de tester som gjorts, att man får bättre och bättre tider (upp till en gräns såklart)

  • Oregistrerad
  • 2004-10-28 22:09

okej vad bra för nmu har jag typ 8-10 vet ej riktigt men det e ju första laddningen så

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:12

de blir nog bättre grattis till iPodden och lycka till! vilken har du?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-28 22:22
Ursprungligen av kaveh:

de blir nog bättre grattis till iPodden och lycka till! vilken har du?

jag har en g4 20 gb och är så j-la nöjd

Vilken iPod var det du testade???

En 4G 20 Giggare!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:24

de ska du vara! va å klämde på en sån på siba idag...ajajaj, ska aldrig tvätta mina händer igen

Ursprungligen av kaveh:

de ska du vara! va å klämde på en sån på siba idag...ajajaj, ska aldrig tvätta mina händer igen

Hehe, men du är väl nöjd med din mini?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-28 22:26

haha jag beställde min på apple.se bra service efter lite gnäll men annars funkar det bra (måste ge apple lite bra kritik så många som klagar )

Ursprungligen av svensson:

haha jag beställde min på apple.se bra service efter lite gnäll men annars funkar det bra (måste ge apple lite bra kritik så många som klagar )

Instämmer. Fungerade väldigt bra för min del att beställa därifrån!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:28
Citat:

Hehe, men du är väl nöjd med din mini?

tveksamt, kolla på säljes forumet eller nöjd e ja, men varför ha mini när 4g finns?

Ursprungligen av kaveh:

tveksamt, kolla på säljes forumet eller nöjd e ja, men varför ha mini när 4g finns?

Okey minin kom före 4G, visste inte det. Antog att dom kom samtidigt och i så fall undrade jag varför du inte valde en 4G när du verkar gilla den bättre, men då fattar jag

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-28 22:37
Ursprungligen av Hjornhede:

Okey minin kom före 4G, visste inte det. Antog att dom kom samtidigt och i så fall undrade jag varför du inte valde en 4G när du verkar gilla den bättre, men då fattar jag

hehe, jag tycker om minin åxå men g4 va ju sexig!

1
Bevaka tråden