Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställa från USA

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, eftersom vi lever i ett så ruttet land som Sverige tvingas jag beställa från USA nån som vet var det kan kosta att skicka en iPal över havet

(inte jätte mycket större än ipod lådan, väger 2 pounds och kostar 1000.-)

Liknande diskussioner

!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-13 15:39

Jag har funderat på att köpa en iPal i USA men är osäker på hur det funkar med laddare osv i Sverige. Funkar det att köra med nån adapter till svenska vägguttag eller?

Ursprungligen av jens:

Jag har funderat på att köpa en iPal i USA men är osäker på hur det funkar med laddare osv i Sverige. Funkar det att köra med nån adapter till svenska vägguttag eller?

Jag köpte min Ipod mini G1 i Japan. Det gick bra att ladda den bara med köpter ett såntdär kit med olika kontakter funkar det prima. Det enda som är jobbigt är att om kontakten blir för tung, för då har den ett tendens till att trilla ut.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-14 19:35

Har inte vågat testa det än , men ska göra det nu då. Fick med mig en från USA i alla fall för 1300:-, så det lönade sig ju (om man slipper tullen då som sagt) Tack för hjälpen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-14 12:19

Glöm inte att tänka på att om paketet fastnari tullen kommer ni att få betala svensk moms+tull (~30%) på varans värde.

1
Bevaka tråden