Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod i jeansficka

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena..
Har beslutsångest då det gäller ipod eller mini ipod.
Får jag plats med en ipod i framfickan på ett par vanliga jeans?
Finns det typ någon armrem till ipod som det finns till mini som man kan ha när man tränar och var kan man i så fall köpa en sån?

Tack för svar

/A

Hejsan!
Jag är tjej och tjej-jeans har rykte om sig att ha små fickor. Jag brukar ha min iPod (4G) i min framficka. Det där med armrem vet jag inte, men jag är säker på att andra här på forumet vet mer om det
/Anna

Men det känns som man ska knäcka av kontakten till hörlurarna om man stoppar ner podden i fickan på ett par jeans!

Ursprungligen av Hjornhede:

Men det känns som man ska knäcka av kontakten till hörlurarna om man stoppar ner podden i fickan på ett par jeans!

Det hade jag med gjort.... knäckt av pinnen

bara en liten grejj... ipod mini ryms i "nyckelfickan" som brukar finnas "i" jeans'ens högra framficka
försök få ner eran vanliga ipod där om ni kan... mohaha

Ursprungligen av skummis:

bara en liten grejj... ipod mini ryms i "nyckelfickan" som brukar finnas "i" jeans'ens högra framficka
försök få ner eran vanliga ipod där om ni kan... mohaha

Försök få in mer än 4gb i din mini... :rolleyes:

*mohäähähä*

Ursprungligen av primu[s]®:

Försök få in mer än 4gb i din mini... :rolleyes:

*mohäähähä*

det går juh iofs, bara att byta disk i den... dyrt javisst, och man är juh begränsad till hur stora det finns på marknaden. (inte så stora). :rolleyes:
men jag förstår din poäng.

Ursprungligen av skummis:

bara en liten grejj... ipod mini ryms i "nyckelfickan" som brukar finnas "i" jeans'ens högra framficka
försök få ner eran vanliga ipod där om ni kan... mohaha

tro det eller ej, men jag fick i min 4g där, utan att Pressa i den hårt. Denn slank i lätt, även med skin.

Ursprungligen av tajroo:

tro det eller ej, men jag fick i min 4g där, utan att Pressa i den hårt. Denn slank i lätt, även med skin.

min första tanke va "det där är väl ingen ipod... eller ?"
men det är dockkontakten man ser va ?

Ursprungligen av skummis:

min första tanke va "det där är väl ingen ipod... eller ?"
men det är dockkontakten man ser va ?

jopp docken och min skin....mitt svarta podsleeve

  • Oregistrerad
  • 2004-11-03 00:54

Min fråga är hur stora de där fickorna är varierar. kan knappt få ner ett par nycklar i mina fickor!

Och, mja efter fingerborgen förmodar jag, blev lite "carried away" med ditt tal

//C

  • Medlem
  • 2004-11-02 12:05
Ursprungligen av neoperl:

Tjena..
Har beslutsångest då det gäller ipod eller mini ipod.
Får jag plats med en ipod i framfickan på ett par vanliga jeans?
Finns det typ någon armrem till ipod som det finns till mini som man kan ha när man tränar och var kan man i så fall köpa en sån?

Tack för svar

/A

Ja, den får plats i fickan.. Min 20gb G4 får plats i varenda jeansficka.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-02 15:54
Ursprungligen av _$uRe_:

NAAAWWW!!

Där fick Mini-Skummis så han teg.... Men Vi älskar våra små syskon ändå!!
och klart att dem små vill sticka up då och då.... Men en Mini förblir alltid en mini.... minst på rangordningen.... om du så lyckas få ner den i en fingerborg.... kommer den aldrig att imponera på några av oss

Och hör sen

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Och hör sen

//C

Menar Du.... Och hör sen..... efter du stoppat ner den i fingerborgen ??

Ursprungligen av _$uRe_:

NAAAWWW!!

Där fick Mini-Skummis så han teg.... Men Vi älskar våra små syskon ändå!!
och klart att dem små vill sticka up då och då.... Men en Mini förblir alltid en mini.... minst på rangordningen.... om du så lyckas få ner den i en fingerborg.... kommer den aldrig att imponera på några av oss

hehe.. jag bjuder så gärna på det.
dock tyckte jag att det var relevant att skriva det om fickan eftersom det faktiskt var frågan tillo börja med.

kom på en annan sak också om man vill ha sin ipod i jeansfickan.
till minin så förljer det med ett clips orginal (se bild) detta gör att ipoden sitter perfekt i fickan och ingen chans att man fuckar up hörlurskontakten eller nått sånt.
detta clip finns även till vanliga ipod men följer inte med orginal.
Clip till ipod 20gb:

Bifogar även hur det ser ut in action på ipod mini. Om någon har in actionbilder på vanliga ipod så posta gärna.

Ursprungligen av skummis:

hehe.. jag bjuder så gärna på det.
dock tyckte jag att det var relevant att skriva det om fickan eftersom det faktiskt var frågan tillo börja med.

Gillar Dig Skummis! Du är helt korrekt !! men 4Gb minne räcker inte ens till hälften av min musik....

1
Bevaka tråden