Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

en idé till sidan..

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

bläddrade runt på sidan och kollade in "ljudböcker" trådarna...det var nån som nämde ordet guide och då slog mig denna ide...

varför inte göra en guide sida, tex som ni har FORUM, Webmail, Ipodstore osv osv....
tänk att ha en flik som det står guide där!

då kan användare skriva en guide, skicka den till admin, så får han bedömma om guiden är bra eller inte...sen kanske den dyker upp på guides

denna idé´kanske har dykt upp innan, men jag vet inte!

vad säger ni!

Det finns redan en FAQ som skall vara till hjälp för detta. Sidan har även en funktion som kallas "sök". Jag tror folk har missförstått användningen utav den...

Självklart är det alltid bra med fler guider, men jag tycker det är bra strukturerat som det är redan nu...

Ursprungligen av tajroo:

bläddrade runt på sidan och kollade in "ljudböcker" trådarna...det var nån som nämde ordet guide och då slog mig denna ide...

varför inte göra en guide sida, tex som ni har FORUM, Webmail, Ipodstore osv osv....
tänk att ha en flik som det står guide där!

då kan användare skriva en guide, skicka den till admin, så får han bedömma om guiden är bra eller inte...sen kanske den dyker upp på guides

denna idé´kanske har dykt upp innan, men jag vet inte!

vad säger ni!

It works pretty well. They have that system at www.ipodstudio.com where I hang alot.

1
Bevaka tråden