Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ska man ladda sin I-pod mini?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Har precis inhandlat en i-pod mini (fick den idag), och har nu ett litet problem. Det är nämligen så att jag ska åka iväg till lumpen i en vecka nu, och skulle jävligt gärna vilja ha med den, men tyvärr kommer jag inte hinna ladda den fullt (sticker 21:30).
Jag sökte lite på forumet, men hittade inget som svarade rakt ut på min fråga: Spelar det någon roll om jag inte laddar den fullt första gången? Kommer batteriet bli sämre i framtiden då? Om jag har fattat saken rätt så ska det tydligen inte spela någon roll, men jag vill gärna ha ett rakt och tydligt svar.

Tack på förhand.

Edit: Stryk tråden om ni vill. Fick svar på min fråga genom den schyssta "liknande trådar"-funktionen.

heh det är en mycket bra funktion! hehe

  • Medlem
  • International user
  • 2004-11-14 02:55

Kommer man på svaret på sin fråga och har lite tid över så kan man gärna skriva dit svaret så andra som sökekr och kanske bara hittar din tråd också får sina svara besvarad.. *Tipsar*

  • Oregistrerad
  • 2004-11-15 23:33
Ursprungligen av Spiken:

Kommer man på svaret på sin fråga och har lite tid över så kan man gärna skriva dit svaret så andra som sökekr och kanske bara hittar din tråd också får sina svara besvarad.. *Tipsar*

jag skulle vilja veta om man kan ladda batteriet när man vill, utan att det tar slut snabbare..är det någon som upplevt att batteriet i deras ipod mini har blivit sämre så att det kanske bara räcker hälften av den angivna tiden...

Ursprungligen av Spiken:

Kommer man på svaret på sin fråga och har lite tid över så kan man gärna skriva dit svaret så andra som sökekr och kanske bara hittar din tråd också får sina svara besvarad.. *Tipsar*

Hade nog gjort det om jag inte haft så bråttom. Det intrycket jag fick av de andra trådarna var att det inte spelar någon roll. Batteriet ska inte bli sämre av att man använder den utan att ladda ur den ordenligt först. Självklart får du inte lika lång batteritid just den gången, men laddar du ur den tre-fyra ggr senare så ska du få samma batteritid som alla andra.

1
Bevaka tråden