Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Standardhörlurar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja alla

Jag funderar starkt på att köpa en 20gb iPod men jag undrar lite över lurarna. Hur bra sitter dom i örat? Jag har testat andra "snäck-hörlurar" men dom sitter skitdåligt i mina öron, dvs dom ramlar ur hela tiden. Hur är det med apples standardhörlurar? Helst vill man ju använda dom utan skumgummihölstren och jag vill ju inte köpa några andra (apples är skitsnygga).

MVH / Pelle

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-13 20:06

Välkommen iPod.se

Har upplevt samma problem som du har gjort dvs. att andra "snäck-hörlurar" ramlar ur mina öron. Detta har jag dock inte upplevt med apples standardhörlurar.

Jag gillar dem skarpt, men jag vet att det är många som inte gillar dem...jag tror att passformen är det absolut viktigaste för ljudbilden iaf just vad det gäller dessa lurar.

och som Jonas sa Välkommen hit hoppas att du kommer att trivas här hos oss!

Mvh Olof Wahlberg

Dom sitter bra på mig med skumgummit. Utan sitter dom oerhört dåligt.

Det finns andra snygga lurar som är vita om du vill punga ut lite..

De tre ModeratorMusketörerna till undsättning.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-14 01:51

Självklart.. En för alla alla för en

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-14 02:23

en annan blev ju aldrig välkomnad vid första meddelandet på forumet

såna där in-earprylar verkar jäkligt behändiga och bra, men jag blev faktiskt förvånad över ljudet i standardlurarna - på ett positivt vis

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-14 10:22
Ursprungligen av erik:

en annan blev ju aldrig välkomnad vid första meddelandet på forumet

såna där in-earprylar verkar jäkligt behändiga och bra, men jag blev faktiskt förvånad över ljudet i standardlurarna - på ett positivt vis

Välkommen hit Erik

Ursprungligen av erik:

en annan blev ju aldrig välkomnad vid första meddelandet på forumet

såna där in-earprylar verkar jäkligt behändiga och bra, men jag blev faktiskt förvånad över ljudet i standardlurarna - på ett positivt vis

Vii har liksom precis kommit igång med våra trevligheter..hehe...erik du är grymmt välkommen hoppas att du kommer att trivas här men det antar jag att du gör!

mvh Olof

Ljudet är OK, och jag tycker dom sitter bra när skumgummit är på. Men nu är det så att skumgummit ramlar av och efter det så sitter dom inte så bra.

Erik, du är också välkommen hit. Snyggt namn förresten.

  • Medlem
  • 2004-11-14 09:53
Ursprungligen av Erik Svansbo:

Ljudet är OK, och jag tycker dom sitter bra när skumgummit är på. Men nu är det så att skumgummit ramlar av och efter det så sitter dom inte så bra.

Erik, du är också välkommen hit. Snyggt namn förresten.

Håller med, mina sitter grymt bra i mina öron, med skumgummit. Utan det gör det ont i öronen och jag upplever ljudet som mkt sämre.

1
Bevaka tråden