Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blå ipod mini "leksaks aktig" eller inte?

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-15 23:43

jag har en lite konstig fråga, men eftersom att jag ska skaffa ipod mini så undrar jag hur den blåa färgen verkar vara i verkligheten. På bilderna ser den lite "leksaks aktig" ut. Men jag vet inte om detta stämmer, folk kanske tar den för en leksak.Det står nämligen mellan en Silver och en Blå så jag undrar vad ni tycker som har en blå?

Stolt ägare av en blå. Den är snygg...

  • Medlem
  • 2004-11-16 00:08
Ursprungligen av jonashallden:

Stolt ägare av en blå. Den är snygg...

Jag med, blått är flott. Att köpa silver är som att köpa en SAAB när man kan köpa en porsche....Ehh..

Ja, eller nåt. Snygg är den iallafall!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-16 00:13
Ursprungligen av Arkie:

Jag med, blått är flott. Att köpa silver är som att köpa en SAAB när man kan köpa en porsche....Ehh..

Ja, eller nåt. Snygg är den iallafall!

Okej...roliga jämförelser mellan bilar och iPod minis...får se vad det blir för nån färg ska nämligen va en julklapp åt mig själv. Bara dom finns i lager så att de inte är slut nu inför julen..

Silver is the shit.

  • Medlem
  • 2004-11-17 13:32
Ursprungligen av Fatale:

Silver is the shit.

Exakt, därför tar man en blå.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-17 19:16

Det är en grön mini du ska ha! Grönt är skönt

  • Medlem
  • 2004-11-17 19:44
Ursprungligen av Smirf:

Det är en grön mini du ska ha! Grönt är skönt

Synd bara att det inte är lika snyggt som blå. Ok, den vore lika snygg om den alltid hade samma färg som Apples bilder visar, vilket den inte har. Det har förvisso inte blå heller, men den är fortfarande liak snygg oavsett ljus.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-19 16:13
Ursprungligen av Smirf:

Det är en grön mini du ska ha! Grönt är skönt

Det är väl inget större fel på dem (har sett just en grön i verkligheten).
Men jag gillar nog mer blå eller silver...

  • Medlem
  • 2004-11-19 16:18

Är jag helt knäpp eller ser jag något i stil med lite flames ang. snyggaste utseendet en iPod kan ha bland de varierande modellerna som finns?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-19 16:34
Ursprungligen av ed00d:

Är jag helt knäpp eller ser jag något i stil med lite flames ang. snyggaste utseendet en iPod kan ha bland de varierande modellerna som finns?

nää...du har nog rätt till viss del.
Jag undrade ju egentligen om vad folk tyckte om den blåa ipod minin.
Om den såg ut som en leksak eller ej..
Tror ändå det blir en blå för mig..

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 03:23

Lite sådär tråd som det finns en massa av.

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-11-17 22:36

Silver skulle jag inte välja. Slätstruket och tråkigt. Grön, blå eller rosa är det som gäller, kanske även i den ordningen.

Fatale menade:

Silver is the real stuff.

Ursprungligen av minipod:

Fatale menade:

Silver is the real stuff.

jag menar: silver is the shit

Ursprungligen av Fatale:

jag menar: silver is the shit

nejnej, för burkarna tolkar det som att silver är skit.

stackare..

Silver suger men skall man välja en iPod efter utseende så väljer man 20 gb. Den vita färgen är sååååå mycket snyggare än mini.

Lägg till en 500 å ta en 20gb.

köp inte en mini.

Ursprungligen av Orginel:

köp inte en mini.

låt han/hon köpa en mini om han/hon vill... ska väl inte du bestämma :eek:
personligen skulle jag aldrig byta min mini mot nån vanlig ipod.... ni vet väl att maffian använder vanliga ipods när dom dränker folk nu för tiden istället för cement

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 02:22
Ursprungligen av skummis:

låt han/hon köpa en mini om han/hon vill... ska väl inte du bestämma :eek:
personligen skulle jag aldrig byta min mini mot nån vanlig ipod.... ni vet väl att maffian använder vanliga ipods när dom dränker folk nu för tiden istället för cement

Jag har funderat mycket på om jag ska ha en mini eller en vanlig ipod.
Jag väljer mini pga av att jag vill ha en smidigare ipod. Sedan har jag inte heller 10 000 låtar som jag skulle kunna lägga in. 4GB räcker långt för mig iofs kan man ju använda den som en extern 20 GB HD, men jag väljer ändå mini.

Ursprungligen av skummis:

låt han/hon köpa en mini om han/hon vill... ska väl inte du bestämma :eek:
personligen skulle jag aldrig byta min mini mot nån vanlig ipod.... ni vet väl att maffian använder vanliga ipods när dom dränker folk nu för tiden istället för cement

Men e du smart...d e klart han/hon får köpa vad dom vill.. nej jag bästemmer inte det..men jag skrev vad jag tyckte inte vad han var tvungen att göra..ellerr?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-20 13:12
Ursprungligen av Orginel:

Men e du smart...d e klart han/hon får köpa vad dom vill.. nej jag bästemmer inte det..men jag skrev vad jag tyckte inte vad han var tvungen att göra..ellerr?

Ja, du skrev ju aldrig att jag var tvungen att göra det, du tipsade bara mig om en produkt som du tyckte var bättre. Men jag ska ju ändå inte ha så mkt musik (ca 400 låtar) så jag behöver inte nån super grej.
Jag väljer mini pga av att jag inte ska behöva ha en stor mp3 spelare, i skolan osv. Sedan om man betalar 500 kr mer och får en supermodell så har ju egentligen det inte med saken att göra. För jag vill nämligen ha en mp3 spelare med hyfsat mkt lagrings utrymme, men som ändå är så liten att det knappt känns att man bär på den.

Jag kanske skrev lite otydligt, men ni för ha överseende med det.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 15:00
Ursprungligen av Orginel:

Men e du smart...d e klart han/hon får köpa vad dom vill.. nej jag bästemmer inte det..men jag skrev vad jag tyckte inte vad han var tvungen att göra..ellerr?

Jag har nog ändrat mig nu...det blir en ipod 20gb istället.

Ursprungligen av pite_jacke:

Jag har nog ändrat mig nu...det blir en ipod 20gb istället.

Why why why?

blå är bäst, tvåa kommer nog silver.. men den gröna är bara blää asså, äcklig färg

sorry grabbar, den rosa är den sötaste!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-29 00:27
Ursprungligen av Celeste81:

sorry grabbar, den rosa är den sötaste!

Känns lite "tjej" aktig...men det blir ändå en ipod g4 20gb.
Beställde den i lördags!

  • Medlem
  • 2004-12-04 17:18
Ursprungligen av Celeste81:

sorry grabbar, den rosa är den sötaste!

Rosa är helt klart sötast ;o)

  • Medlem
  • 2004-12-07 16:24

Jag har en blå.. den e fin..

1
Bevaka tråden