Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatiskt synkning?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har lagt över min musik från min pc till min alldeles nya ipod. Men det är så att jag har filer i skolan som jag vill kunna ta hem med ipoden och jag har två frågor. Först, om ipoden är formaterad för pc, kommer den att fungera med mac? Och sen, kommer den att börja autosynka med macen i skolan när jag stoppar i den så att alla mina öveförda låtar kommer att tas bort? Det finns ingen ipod mjukvara installerad i skolan men det borde väl bara vara plug and play eller?

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=43421&highlight=MAC

Denna tråd liknar dina funderingar mcyket..läs den så kommer du att bli vis

Mvh Olof Wahlberg

Ok, kikat igenom där och som jag förstår det så ska det funka om jag kör ipoden fat-formaterad, men what about the synkning? Kommer den öppna upp itunes i skolan och börja synka på en gång även fast jag inte vill det?

Den kommer att fråga om du vill synka mot den här datorns musikbibliotek. Då säger du "nej".

Yup, jag märkte det. Utmärkt funktion. Tack för hjälpen ändå. Man blir bara mer och mer kär i ipoden ju mer man använder den och märker att den funkar precis som man vill.

1
Bevaka tråden