Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip från USA

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

En vän till mig åker till USA imorgon och jag har bett henne köpa en iTrip till mig. Som nybliven ägare till en iPod mini har jag några frågor.

Är det riskfritt att ta in den via tullen? Kanske en dum fråga, men jag kan ju inte tänka mig att tullen har någon koll på vad det är för något. Dessutom är det väl ok att äga men inte bruka en iTrip?

Funkar den i Sverige? Jag gissar i så fall att det behöver göras en del justeringar.

Jag har bett henne köpa den i en applebutik men det kanske är dumt (dvs dyrare). Hon ska till New York, någon som har tips på alternativa inköpsställen?

Tack på förhand.

ang Itrip

Ursprungligen av Green Hornet:

Hej!

En vän till mig åker till USA imorgon och jag har bett henne köpa en iTrip till mig. Som nybliven ägare till en iPod mini har jag några frågor.

Är det riskfritt att ta in den via tullen? Kanske en dum fråga, men jag kan ju inte tänka mig att tullen har någon koll på vad det är för något. Dessutom är det väl ok att äga men inte bruka en iTrip?

Funkar den i Sverige? Jag gissar i så fall att det behöver göras en del justeringar.

Jag har bett henne köpa den i en applebutik men det kanske är dumt (dvs dyrare). Hon ska till New York, någon som har tips på alternativa inköpsställen?

Tack på förhand.

Hej,
det behövs inte göras några justeringar och den är inte dyrare i applebutiken.

Tackar!

Nu har för övrigt syrran och tjejen också skaffat sig varsin mini:)

Ursprungligen av Susanna:

Hej,
det behövs inte göras några justeringar och den är inte dyrare i applebutiken.

1
Bevaka tråden