Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgradering för G4 och Mini!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vill inte säga för mycket efter 20 minuters test, men det verkar faktiskt som om m4b-buggen är puts väck! Precis lagom till att jag ska sitta på tåget till Stockholm idag. Ibland har Apple en förträfflig tajming.

EDIT: Fan också. Verkar som jag hade fel.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-19 15:50
Ursprungligen av christianf:

lite lurt att den även volymlåste min pod igen, så jag var tvungen att återigen låsa upp med goPod.

Om man har en Mini från USA så är den ju inte volymblockad.
Kommer den bli det bara för att man använder den Europeiska versionen av uppdateringen?

Ursprungligen av minipod:

Om man har en Mini från USA så är den ju inte volymblockad.
Kommer den bli det bara för att man använder den Europeiska versionen av uppdateringen?

Det spelar väl ingen roll. Blir den volymblockerad efter uppdateringen är det bara att köra iMod eller nåt program som låser upp igen.

jaaaaaaaa!!

man kan ta bort låtar från on the go!

SWEEET....det har hänt många gånger när man har lagt till ett album för mycket och man måste lyssna igenom hela albumet för att komma till nästa låt...Fyfan vad bra!

  • Medlem
  • 2004-11-19 21:00
Ursprungligen av tajroo:

jaaaaaaaa!!

man kan ta bort låtar från on the go!

SWEEET....det har hänt många gånger när man har lagt till ett album för mycket och man måste lyssna igenom hela albumet för att komma till nästa låt...Fyfan vad bra!

man har kunnat ta bort ta bort låtar från go listorna innan oxå, iallafall på g4:or

Ursprungligen av alal:

man har kunnat ta bort ta bort låtar från go listorna innan oxå, iallafall på g4:or

ja... men inte på G3 och mini. På G4 har man alltid kunnat.

  • Medlem
  • 2004-11-20 15:50
Ursprungligen av skummis:

ja... men inte på G3 och mini. På G4 har man alltid kunnat.

ok....e glad att jag har en g4

Hur tar man bort låtar från "On-the-go"? Kan inte fatta hur. Och sen kompatibilitet med iTunes 4.7? jag har använt min mini med iTunes sen det kom, och vem vill lyssna på det där "klick-ljudet" i hörlurarna? Det där om prestandaförbättringen förstår jag inte, först så vägrar den att mounta iPoden direkt efter att jag uppdaterat så jag fick ta ut kabeln när det stod att man inte ska göra det, och vaddå "improved disconnect performance"?

Var bara tvungen :).

1
Bevaka tråden