Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skulle ni palla skriva genren för dessa album? Jag är sugen på att testa ny musik men vill gärna vet på ett ungefär vilken sorts musik jag är på väg att testa
Skulle hjälpa faktiskt.
Michael Jackson fungerar alltid, History-albumet (det med två skivor) röjer som vanligt, den väldigt mixade skivan Blood on the dancefloor är också skön.
Längtar till min Robbie Williams - Greatest hits och Audioslave skivan... Mumma.
Lars Winnerbäcks "Kom". Följs tätt av hans "Söndermarken" och "Singel".
Andra album där de flesta låtarna är att rekommendera är Soundtrack of our lives "Behind The Music" och Teddybears STHLMs "Fresh!" och "Rock n' Roll Highschool". Svårt att bestämma mig som ni märker, men "Kom" vinner alltså
Gillar varenda låt i dom 2 ovanstående albumen. Vad jag däremot inte gillar är all Äcklig ny Pop, Death metal, R & B m.m.
Något som mina kompisar tycker är konstigt då jag "bara" är 14...
Dessa lyssnar jag mycket på, mest Killers just nu, men Phoenix har jag hårdlyssnat på sedan i våras, tröttnar inte. Det är viktigt med ett bra album att man inte tröttnar för snabbt.