Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Menu-knappen har fått spatt.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-24 12:59

Märkte idag när jag slog igång min mini att det inte gick att backa ut från uppspelningsläget (genom att använda Menu-knappen dvs).
Stängde av den, satte på den igen. Samma sak. Lät den vara avstängd i några timmar men fortfarande samma. Går förvisso att lyssna på musik och så, men sitter fast i en jättekort spellista.
Men döm av min förvåning när jag håller in Menu-knappen så tänds belysningen (vilket den iofs ska), det betyder ju att den ska fungera? Verkar helmysko, ska prova att koppla in den i datorn och ladda den senare, ingen annan som vet vad felet ligger?

efter de att du haft den inkopplad till datorn och uppdaterat nån låt eller så så brukar den alltid gå tillbaka till huvudmenyn. så då slipper du iaf vara fast i den lilla listan
men om problemet kvarstår så skicka in den till apple.

• Medlem
  • 2004-11-24 15:43
Ursprungligen av skummis:

efter de att du haft den inkopplad till datorn och uppdaterat nån låt eller så så brukar den alltid gå tillbaka till huvudmenyn. så då slipper du iaf vara fast i den lilla listan
men om problemet kvarstår så skicka in den till apple.

Ska prova nu. Återkommer med svar.

EDIT: Kopplade in den i datorn, tog ut den. Nu fungerar den igen...

Ursprungligen av 8fps:

Ska prova nu. Återkommer med svar.

EDIT: Kopplade in den i datorn, tog ut den. Nu fungerar den igen...

kanske bara var en reboot som behövdes

• Medlem
  • 2004-11-24 16:49
Ursprungligen av langby:

kanske bara var en reboot som behövdes

Troligen, men ändå...

• Medlem
  • 2004-12-06 11:49

jag har precis samma fel, men jag har inte hunnit testa att kopla in den, får nog göra det när jag kommer hem.

• Medlem
  • 2004-12-06 18:57

jag har testat nu, och det funkade.

1
Bevaka tråden