Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sämsta låten på din iPod

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björn_E:

Jag har av någon anledning Toto's Africa på min iPod... det är en av de sämsta låtar som gjorts. Förutom alla andra låtar av Toto.

förmodligen en av världens mest överskattade låtar enligt mig

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 21:58
Ursprungligen av Björn_E:

Jag har av någon anledning Toto's Africa på min iPod... det är en av de sämsta låtar som gjorts. Förutom alla andra låtar av Toto.

Neej Det är ju en bra låt!
Toto Äger
Hold the line är helt klart den bästa

hmm.. "gurkburk" med bengan johansson kanske...

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 22:31
Ursprungligen av Björn_E:

Jag har av någon anledning Toto's Africa på min iPod... det är en av de sämsta låtar som gjorts. Förutom alla andra låtar av Toto.

ja, Toto är ett av de mest överskattade banden genom hela den västerländska musikhistorien, de suger hästpung!

Ursprungligen av erreth:

många mobbar mej för jag har Eloise med Arvingarna i min ipod

Ja, det är förståeligt och faktiskt rent av försvarbart

Mvh
Seoulenite

  • Medlem
  • 2005-01-02 17:53

Hmmmm.... Sämsta låten på min iPod?
Jag tror nog att det kan vara någon av låtarna som finns på Suedes best-of skiva Singles. Kanske är det "We Are The Pigs"? Fast jag vet inte om det är den sämsta låten egentligen eftersom jag inte har några urbota dåliga låtar på min iPod, jag menar jag slänger inte in vilken MTV-skit som helst på min käresta.

Lena Ph - Anthem

Sämsta låt

Vikingarna - Hej Mitt Vinterland...
Tyckte bara att det va lite känsla med den låten, speciellt en varm sommardag

Mycket bra att den här tråden lever vidare,....

Den får mig att komma ihåg att jag måste ta bort allt som är relaterat till Kent. Det måste vara i särklass det sämsta, mest egocentriska och överskattade band som existerat på den här planeten, tillsammans med Roxette. Usch !!!!! Den där Jocke Berg måste förtusan lära sig sjunga rent. Man får ju bara sån jä--a ångest om man lyssnar på eländet.:cool:

Darin - Money for nothing, Bläääääääääää

för övrigt så hade ja adrig, ALDRIG lagt in eminem på min iPod fy fan! (utan min är av "misstag")

Har aldrig haft en darin låt på datan och kommra aldrig ha heller !!!
men min sämsta är öbarn - Torsken finns i havet höhö:D

Kent är inte något som jag skulle vilja rekomendera alls.
Kents låtar är inte alls bra!!!

Ursprungligen av LaltroMondo:

Mycket bra att den här tråden lever vidare,....

Den får mig att komma ihåg att jag måste ta bort allt som är relaterat till Kent. Det måste vara i särklass det sämsta, mest egocentriska och överskattade band som existerat på den här planeten, tillsammans med Roxette. Usch !!!!! Den där Jocke Berg måste förtusan lära sig sjunga rent. Man får ju bara sån jä--a ångest om man lyssnar på eländet.:cool:

Måste bara tillägga att jag håller med om att Kent är sjukt överreklamerade! De är ju så deppiga, och inte ens på något originellt sätt. De är inte skitkassa utan b ara ungefär som allt annat liksom. Inga Kent låtar på min iPod mao....

Fick min iPod i förrgår och gjorde två misstag på en gång. Jag lade in Ulf Lundells senaste skiva. Å Ulf Lundell är nog landets mest överskattade artist vid sidan av gruppen Kent. Märk att jag inte nämner Dogge å det där prata lustigt bandet han är med i här men det beror på att jag inte ens ser honom som en artist. Å Dogge skulle aldrig hamna i min iPod.

Det andra misstaget jag gjorde var att lägga in Madonnas nyaste på begäran av min sambo. Både Uffe och Madonna är dock utsparkade från min iPod nu. Å jag ska försöka skapa en spärr mot Rap och Hip Hop så att denna avart av tungomålstalande inte kommer in i min pod.

"The Fjånkan sång" från Mumins gräjtest hits.

Gullan Bornemark tolkar Outcast...

Har en hel playlist med bara dåliga låtar, egentligen min morsas låtar. Visade min mini en gång och nu vill hon också ha en, fast hon måste "pröva" först. Fylld med massa låtar från bl a Lena Ph och carola

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-24 07:39
Ursprungligen av Halligalli:

Har en hel playlist med bara dåliga låtar, egentligen min morsas låtar. Visade min mini en gång och nu vill hon också ha en, fast hon måste "pröva" först. Fylld med massa låtar från bl a Lena Ph och carola

HAHA! Hädelse... låt henne köpa en egen

  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 00:02

Den sämsta låt jag har är "BASS-X" med just "BASS-X", man kan nog knappt kall det för musik

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-01-26 20:50

Skäms för att säga det, men jag har ett par låtar med Vengaboys på min iPod....

Party Boy - Party Boy Song

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-01-27 15:34

maiden cover

Dokaka- The Trooper

Iron Maiden Cover som är helt otrolig....
ladda hem den.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-27 15:46

Mitt värsta bottennapp var helt klart när jag la in ett helt album med några som kallade sig för "Fekalizator".
Helt värdelöst.

Molle Holmbergs låt "Ja Goddag"

Ursprungligen av Fatale:

Man måste såklart vara lite speciell så jag gör en sämsta låt-tråd.

Vilka bottennapp har ni råkat lägga in på eran iPod?

Molle Holmbergs låt från TV3 baren "Ja Goddag". Fattar inte hur han kunde komma in på min dator, ännu mindre till min Ipod. Men han finns där och det är tveklöst norra europas sämsta låt. Fruktansvärd.

så många bra dåliga låtar det finns! :D

HA HA HA HA AH HA HA!!!
Varför gör folk så dåliga låtar?! sitter å småler åt att faktiskt majoriteten av "dåliga" låtar finns representerade i min ipod.. :S
Men det totala bottennappet i min ipod är nog Jimmy Janssons: Vi kan gunga... SUCK! ...

Teenage Rapage - uhhhh vem vet artisten?

Eminem (eller emin3m som de står i min ipod-skäms ändå mer för just de) - Toy soldiers

Alla låtar som min syster har valt... O.o

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-26 01:27

all larsvinnerbäck skit

Varför lägga in en dålig låt i den

Alla låtar på min ipod är skit

Bevaka tråden