Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mystiska diaplay missbildningar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De kan ha varit förra veckan som ja märkte det. När jag var ute och gick och vikla så ljus kom på display'n så såg de ut som en regnbåge typ tänkte inte så mycke på dedå trodde att de kanske hade med ljuset ute att göra. Men sen när ja kolla närmare inomhus och vid andra tillfällen så är det kvar läskigt... Det är som om att de sitter under dispalyn på nått sätt fast liksom.. Tror att de kanske kan ha att göra med kylan fast vet inte riktiti är väll en max 11- här hittills.. Har ipoden'en i jenasfickan... Någon annan som har märkt av denna typ av problem ytterst obehagligt tycker ja fast den fnukar ju som den ska men ändå

Det är inget konstigt med din ipod. Jag tror att alla displayer det "felet" och om det inte är alla så i alla fall dem flesta.

Edit: Idag är den den 29 november. Där ser man.

  • Medlem
  • 2004-11-29 18:51

det är plasten i skärmen som gör att det ser ut så i starkt ljus.....
kolla tidigare tråd http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42519

Ursprungligen av Parkalash:

De kan ha varit förra veckan som ja märkte det. När jag var ute och gick och vikla så ljus kom på display'n så såg de ut som en regnbåge typ tänkte inte så mycke på dedå trodde att de kanske hade med ljuset ute att göra. Men sen när ja kolla närmare inomhus och vid andra tillfällen så är det kvar läskigt... Det är som om att de sitter under dispalyn på nått sätt fast liksom.. Tror att de kanske kan ha att göra med kylan fast vet inte riktiti är väll en max 11- här hittills.. Har ipoden'en i jenasfickan... Någon annan som har märkt av denna typ av problem ytterst obehagligt tycker ja fast den fnukar ju som den ska men ändå

Samma här. men tror d ska va så.

  • Medlem
  • 2004-11-30 19:53

det ska vara så, det är så på alla ipods....

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-30 21:10

"ska" ska det väl inte, men det blir så vid tillverkningen

  • Medlem
  • 2004-12-01 19:52
Ursprungligen av erik:

"ska" ska det väl inte, men det blir så vid tillverkningen

ok.... inte "ska", men det är så på alla ipods och det är inte så mycket att göra åt saken

Får väll leva med dedå.. men jag har då inte märkt det fören nån vecka sen trots att ja skaffa min ipod i april..

  • Medlem
  • 2004-12-01 20:47

knas, d götr den på mig med

1
Bevaka tråden