Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har du kollat så att tidsinställningarna (tidszon bl.a) är samma i både iPoden och datorn?
I datorn har jag inställt på Stockholm som närmaste stad och i iPoden har jag inställt på Paris för där finns inte Stockholm och Paris är väl samma tidszon som här.
I datorn har jag inställt på Stockholm som närmaste stad och i iPoden har jag inställt på Paris för där finns inte Stockholm och Paris är väl samma tidszon som här.
har du ställt in rätt för om det ska vara DST (daylight saving time / sommartid/vintertid) eller inte?
har du ställt in rätt för om det ska vara DST (daylight saving time / sommartid/vintertid) eller inte?
Jag hade inställt på Paris. Sen provade jag med Paris DST och då flyttades klockan fram en timme och posterna två timmar. Efter att ha dragit tillbaka klockan synkade jag en gång till och då blev det som förut. Posterna en timme framflyttade och tidszonen ändrad till Paris????