Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 ipods 1 dator

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har köpt en Ipod och jag har en kompis som har en massa musik. Själv har jag ingen, än i alla fall. Kan jag ta min Ipod till min kompis och tanka över hans musik utan att det gör någon skillnad för honom?

Ställ in ipoden som externhårddisk och flytta över musiken till den, då går det dock inte att lyssna på musiken du fört över. Sen när du kommer hem ställer du in den som externhårddisk igen och flyttar över musiken till din dator. Därefter använder du itunes för att föra tillbaka musiken med. Lite rörigt skrivet men du kanske förstår principen. Hur man ställer in den som extern hårddisk står i manualen.

  • Medlem
  • 2004-12-01 19:49

men kan man inte för över musik via itunes från en annan dator än sin egen??? (det trodde jag, har aldrig testat)

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-12-02 09:08

Förstår inte vad ni menar. Plugga in iPoden i kompisens dator och för över direkt - inga problem! Tänk dock på att stänga av autosynkningen så inte alla låtar försvinner när du pluggar den till ett annat iTunes.

  • Medlem
  • 2004-12-02 19:40

jag tänkte det, jag har aldrig på autosynk så det är lugnt

1
Bevaka tråden