Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radio till iPod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte snart slå till på en iPod, men jag vill också kunna lyssna på radio utan att släpa på ytterliggare en apparat eller köpa ny telefon med radio i. Är det någon som vet ifall apple tänker lägga in radio i iPoden, det finns på många konkurrenter redan, eller finns det något tillbehör man kan sätta på iPoden och få radio.

/ haddock

  • Oregistrerad
  • 2004-12-03 01:45
Ursprungligen av haddock:

Tänkte snart slå till på en iPod, men jag vill också kunna lyssna på radio utan att släpa på ytterliggare en apparat eller köpa ny telefon med radio i. Är det någon som vet ifall apple tänker lägga in radio i iPoden, det finns på många konkurrenter redan, eller finns det något tillbehör man kan sätta på iPoden och få radio.

/ haddock

Du. Sök först. Denna fråga har svarast antal gånger.

Och nej det finns inga planeringar. Men däremot så finns det saker du kan köpa till om jag minns rätt.

//C

Ödmjuk...

Ursprungligen av Calle:

Du. Sök först. Denna fråga har svarast antal gånger.

Och nej det finns inga planeringar. Men däremot så finns det saker du kan köpa till om jag minns rätt.

//C

DU. Forum. Ny här. Diskussion. Vet inte allt från början. Vad är det som man kan köpa till???

/ haddock

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 01:33
Ursprungligen av haddock:

DU. Forum. Ny här. Diskussion. Vet inte allt från början. Vad är det som man kan köpa till???

/ haddock

Du förlåt att jag var stel.

Men det är ofta 10 trådar om samma sak.

sök runt så kan du finna. Bara ett tips

//C

söka runt

Ursprungligen av Calle:

Du förlåt att jag var stel.

Men det är ofta 10 trådar om samma sak.

sök runt så kan du finna. Bara ett tips

//C

det är okey! jag ska kika runt lite...

Haddock

1
Bevaka tråden