Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple.se klåpare?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • City
  • 2004-12-05 22:30

Beställde nyligen en extra laddnings/power adapter till vägguttaget.
Men jag fick inte med en enda j***a sladd.

Ska man få det eller har jag nu en laddare som jag inte ens kan använda?

(Och ja! jag har sladdar från själva ipodköpet men vill ju kunna lämna laddaren där den skall laddas utan att behöva dra med en massa extra skit såsom sladdar, dessutom kostade prylen några hundra och då bör det medfölja sladdar.)

  • Medlem
  • 2004-12-05 23:13

tror du kan få en extra sladd gratis.. fick nyss en efter jag hadde tappat min sladd... jag sa att min gamla var trasig och glappande så jag fick en gratis.. kommer med brev inom typ nått dygn.. du behöver inte lämna tillbaka din gamla eller nått sånt trams.. super!

  • Medlem
  • City
  • 2004-12-06 10:43
Ursprungligen av Sekhu:

tror du kan få en extra sladd gratis.. fick nyss en efter jag hadde tappat min sladd... jag sa att min gamla var trasig och glappande så jag fick en gratis.. kommer med brev inom typ nått dygn.. du behöver inte lämna tillbaka din gamla eller nått sånt trams.. super!

Ok det är ju värt att testa, men adaptern kostade 495 kr och då inga sladdar, den melodin är ju ingen hit eller....
Jag har dessutom försökt att registrera min "protection plan" utan att lyckas, står att mitt apple id inte hittas, sjukt...

Tack iaf förtipset, synd bara att man måste luras för att få tillbehören att fungera.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-06 10:59

Vad gäller protection plan, ring! Enklare att få det utrett med en annan människa än ett dumt webformulär.

  • Medlem
  • City
  • 2004-12-06 11:19
Ursprungligen av Leftrustle:

Vad gäller protection plan, ring! Enklare att få det utrett med en annan människa än ett dumt webformulär.

Mmm det får det bli, ska iväg på möte idag men sen bär det av till hemtelefonen
Jag ville bara höra om det var någon annan med samma beställning som kanske fått sladdar.

1
Bevaka tråden