Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på iPod Photo

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 11:36

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 12:08

Den såg väldigt plastig ut :/ Däremot var det schysst att man ser bilden på albumet som låten kommer ifrån

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 12:13

Skyddet för scrollen är kvar, det reflekterar nog en del och är av plast. Annars är den nog som iPods är mest )

Underbart att någon äntligen laddar upp bilder på en photo.

Du är en riktigt ipod freek rasmus.

  • Medlem
  • 2004-12-08 12:51

ÄNTLIGEN!! lite bilder..... när jag har kännt på photo så tyckte jag att den var mycket plastigare än vad de "vanlig" ipodarna är och den väger inte lika mycket

hehe... sitter o funderar på om du försöker få minin att se större ut eller photon att se mindre ut
ta av skyddet/fodralet innan du gör jämförelsefoton... så att man verkligen kan se hur stora olika produkter är.
konstruktiv kritik.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 20:45
Ursprungligen av skummis:

hehe... sitter o funderar på om du försöker få minin att se större ut eller photon att se mindre ut
ta av skyddet/fodralet innan du gör jämförelsefoton... så att man verkligen kan se hur stora olika produkter är.
konstruktiv kritik.

Inga såna intentioner.

  • Medlem
  • 2005-07-05 10:29

Är det så att Ipod photo har lite mindre av den där kvalitetskänslan som andra ipods har blivit begåvade med? Någon som har testat båda och kan svara?

Jag har själv aldrig ägt en ipod, men klämt på flera och är just nu sugen på en photo. Någon gång ska ju vara den första.. just nu kör jag ett konkurrerande märke men funderar allvarligt på att gå över till ipodfamiljen..

Ipod photo har kvalitétskänsla. Känns inte plastig lr nåt annat sånt negativt. Snarare tvärtom. Känns gedigen o bra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-05 21:51

har haft alla generationer och måste säga att photo absolut inte är sämre kvalité

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-07-05 22:35

Jag tycker den känns bra.....
ska testa att visa bilder på projektor lite senare i sommar....

Bilden i podden är tagen med en Canon D10 och överförd direkt från kameran med Camera Connector. Enkelt att plocka ut den från podden till pc.

Har även testat cc med en Olympus C7070 WZ utan probs.

  • Medlem
  • 2005-07-05 23:14

marans: du som är en av de mer aktuella foto-postarna; skulle du kunna visa några fler "in-action"-bilder på poden? Det skulle uppskattas.

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-07-11 18:38
Ursprungligen av Farid:

marans: du som är en av de mer aktuella foto-postarna; skulle du kunna visa några fler "in-action"-bilder på poden? Det skulle uppskattas.

Såhär, menar du?

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-07-11 18:57

Till höger ser du camera connector med usb-sladd i, den tjockare sladden är den sladd man kan koppla till tv/scartadapter vit+röd är audio, gul är video.
det går att skapa bildspel med ljud. Skulle dock behöva en fjärr för traditionell 'diavisning'.

  • Medlem
  • 2005-07-14 21:02

Guld!

Ett stort tack ska du ha.

1
Bevaka tråden