Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Usch! Den höll i drygt 3 månader.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, tragiskt men sant!
Klickhjulet vägrade fungera på min 4G här om dagen när jag startade den.. Höll på o fippla lite med reset'ningar o vanliga omstarter, varvat med i- och urpluggningar från laddaren. Fick tillslut igång hjulet igen o allt var frid o fröjd.
Men idag sa den ifrån på riktigt!
Klickhjulet vägrar funka, när holdknappen slås på syns inget i displayen, den dyker inte upp i iTunes!
Att reset'a svarar den inte på, omstart hjälper inte, återställning (med iPod Updater) funkar inte heller, "enheten kunde inte återställas" sa programmet.
Men nu är iaf. en service beställd (via internet, fan va smidigt det är! Bra Apple!), en liten låda kommer snart (hur då? på posten eller med UPS?).

Hoppas apple inte orkar reparera den, och ersätter den med en ny istället! Ahhh, nytt fräscht batteri spegelblank baksida, inte en repa.. (Då blir det till att köpa ett fodral till den!)

Är det nån som vet hur vanligt det är att man får en helt ny iPod?

Jaja, ville bara avreagera mig lite!

Jag råkade ut för ett annat misöde med min ipod 4g.
skikade in den. när den kom tillbaka så var det en helt ny. spegelblank utan repor.
underbar.

Nu blir jag konfunderad!

I måndags beställde jag ett par nya hörlurar från apple (4e paret).. På torsdag får jag en lapp i brevlådan där det står att UPS varit där, men att de kommer tillbaka imorgon (alltså fredag) eftersom ingen var hemma. Samma torsdagkväll begär jag service (som jag skrivit om i inlägget nedan) för iPoden.

Idag ringer UPS min mobil vid 2 tiden och säger att dom är där för att leverera men att ingen är hemma. Jag ber dem lägga paketet i brevlådan eftersom jag vet att det bara är ett par hörlurar.

När jag kommer hem inser jag till min förvåning att i det väl vadderade kuvertet ligger bara ett brev, där Apple tackar för att jag valt AppleCare Repair Service.

Är det mån tro meningen att det är i det kuvertet jag ska returnera min iPod, eller har Apple helt enkelt glömt lägga i hörlurar i paketet?

GRYMT FÖRVIRRAD!

/Anders

1
Bevaka tråden