Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hittar inte den?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

programmen för att ta bort ljudspärren, gopod och ett annat som jag läste om här på sidan hittar inte min ipodmini, men itunes hittar den, även ipod updater för att få in senaste programvaran... vad kan vara fel? den ansluts genom usb porten, och jag har windows XP och ja, jag har tagit hem windows versionerna av programmen

• Oregistrerad
  • 2004-12-09 22:09
Ursprungligen av borjeboy:

programmen för att ta bort ljudspärren, gopod och ett annat som jag läste om här på sidan hittar inte min ipodmini, men itunes hittar den, även ipod updater för att få in senaste programvaran... vad kan vara fel? den ansluts genom usb porten, och jag har windows XP och ja, jag har tagit hem windows versionerna av programmen

Hade samma problem, kolla i readme filen eller hjälp funktionen, det står där vad man ska göra. Har glömt vad jag gjorde för att få det att funka :rolleyes:

Raptor

man ska ställa in ipod så man kan använda den som HD om ja inte minns fel va...

skippa spärren

Ursprungligen av skummis:

man ska ställa in ipod så man kan använda den som HD om ja inte minns fel va...

Hur då? Hur använda iPod som HD?
/Lars W.

jo... det var så man gjorde med hd... löste det faktiskt själv innan jag såg svaret... och då så känner man sej dum, om man gör det... jaja, nu så vet ju alla om det, och man ställer in det i itunes... elelr jag gjorde det iaf

ljudspärren

Ursprungligen av borjeboy:

Itunes i stationära datorer har högre ljudnivå. I iPoden är ljudnivån lägre. Med gopod ska man kunna få upp ipods ljudstyrka i nivå med stationära dator. Stämmer det? Isåfall hur. Jag har försökt med gopod men upplever inte ipod når upp till stationära dator nivå. Men kanske det är som det ska? Dvs att ipod kan inte nå upp till stationära dator ljud nivå?
/Lars

1
Bevaka tråden