Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Photo med Belkin iPod Media Reader

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, är det någon som vet om man kan använda Belkin iPod Media Reader för att få in sina bilder i Ipod Photo?

Jag är inte riktigt säker, men tror att det inte går ännu...

  • Medlem
  • 2004-12-11 20:53

jag är nästan säker på att det går.... hur ska man annars lägga in dom?

Du syncar via datorn?

  • Medlem
  • 2004-12-12 13:44

det förstås....men jag är nästan helt säker på att man kan se bilderna i ipod photo när man lägger in dom med media readern..... för det är väl det du frågar?

  • Medlem
  • 2004-12-12 19:09
Ursprungligen av alal:

det förstås....men jag är nästan helt säker på att man kan se bilderna i ipod photo när man lägger in dom med media readern..... för det är väl det du frågar?

Tror inte det... man måste lägga in bilderna via iTunes för att kunna titta på bilder på iPod... lite träligt IMO.

  • Medlem
  • 2004-12-13 14:45

men i så fall är det ju ingen mening att ha en photo, jag trodde att det bara va att lägga in bilderna med media readern och så kunde man se bilderna...
men man kan ju se mapparna i poden, kan man inte se bilderna då oxå?

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-13 14:56

NEJ. Du kan lägga in bilder i hårddiskläge med mediareadern... men du måste synca dom via iTunes för att se dom i din iPod. Därav är namnet på iPod photo missvisande, den borde heta iPod color istället eftersom den är beroende av samma typ av databas för bilderna som för mp3orna.

Med andra ord, precis det jag sa.

  • Medlem
  • 2004-12-13 20:06

men! fan va kast!

  • Medlem
  • 2004-12-13 20:44

jopp

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 02:24

En fågel viskade i mitt öra att Apple kommer att släppa en del hårdvaru tillbehör till Ipoden i januari...

  • Medlem
  • 2004-12-14 09:56
Ursprungligen av Christopher Anderton:

En fågel viskade i mitt öra att Apple kommer att släppa en del hårdvaru tillbehör till Ipoden i januari...

vet du vad?

Ojdå, undra vad för typ av hårdvara!

1
Bevaka tråden