Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vad menar du med moddad iPod photo? seringet konstigt förutom färgbilder iställer för ikoner.
Du kanske inte har sett hur bilderna i en ipod photo ser ut i orginal, jag har bytt färger tex på batteriindikator till blå, satt dit "hal 9000" istället för en ful röd ring med ett snett streck över och bytt ut "charged" ikonen från ett ritat batteri till en bild på ett batteri som jag ändrat till grön topp istället för guld som det va på orginalbilden (duracellbatteri). osv... så hårdvarumässigt har jag ju inte gjort någonting med podden
Congrats, Kainen!! Nice ipod! Those socks look cool. I'll get one and try it. I guess you guys up there in Sweden need socks on your ipods this time of year..
Congrats, Kainen!! Nice ipod! Those socks look cool. I'll get one and try it. I guess you guys up there in Sweden need socks on your ipods this time of year..
LOL I guess so... but mostly because they're so darn cute
Det var inte många dagar sen kursen var 6.62 och man behöööver inte köpa en i NY. Kursen är nere i 6.69 nu igen när USA precis rapporterat handelsbalansen för Oktober.
Va? passar dessa för mini också. borde iof se lite FÖR stora ut då
//C
Vet inte, har inte sett nån "live" på en mini... men dom är rätt elastiska... dom är ju inte speciellt stora innan man sätter på dom på en ipod... kanske e 4cm breda då... och 0,5cm tjocka.
Från Applestore: "It doesn't matter which iPod model you have because iPod Socks fit all of them. "