Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Så tråkigt, då vet man ju det sen? Bättre att vänta.
Jo jag vet, men jag visste i stort sett det redan ändå, för det var typ det enda jag önskade mig, och sen har jag listat ut att boxen är en kub i ungefär den storleken. Sen har jag sett massa pricerunner länkar på min dator där det är länkat till bästa pris på Ipods m.m.
Du har ju redan en 20GB iPod. Vad ska du med en till?
Nej jag har ingen, utan tog för givet att jag skulle få en sådan i julklapp Fan, har tänkt lite på det där. Man ska tamejfan aldrig ta något för givet (snyft) tänk om jag inte får en iPod , men jag är ändå rätt säker
Nej jag har ingen, utan tog för givet att jag skulle få en sådan i julklapp Fan, har tänkt lite på det där. Man ska tamejfan aldrig ta något för givet (snyft) tänk om jag inte får en iPod , men jag är ändå rätt säker
De kanske slagit in de i en iPod låda för att luras.
Egentligen är det en Jos mp-400
Man borde ju få runt 10 000 innan jul så köper man sina presenter själv. Mycket bättre.
De kanske slagit in de i en iPod låda för att luras.
Egentligen är det en Jos mp-400
Man borde ju få runt 10 000 innan jul så köper man sina presenter själv. Mycket bättre.
vi borde ha lag på det!
//C
Har också tänkt på det, men hallå. Vart tar känslan vägen då? Det är ju det som är hela grejen att med spänning öppna paketen som man så länge spanat in och sedan mötas av antingen glädje eller förtvivlan om man nu som du sa får en JOS istället för en Ipod
Har också tänkt på det, men hallå. Vart tar känslan vägen då? Det är ju det som är hela grejen att med spänning öppna paketen som man så länge spanat in och sedan mötas av antingen glädje eller förtvivlan om man nu som du sa får en JOS istället för en Ipod