Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Exakt storlek på iPod-boxen?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja! Finns det någon själ här inne som skulle kunna tänka sig att mäta upp den exakta storleken på Ipod 20gb G4 boxen? Fråga inte varför

Ursprungligen av temtem:

Tja! Finns det någon själ här inne som skulle kunna tänka sig att mäta upp den exakta storleken på Ipod 20gb G4 boxen? Fråga inte varför

15cmx15cmxcm15 och då överdriver jag med ungefär 2,5mm på vardera sida. Lådan är alltså kvadratisk och har en volym på 3375 cm3.

/Hugo

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 18:09
Ursprungligen av temtem:

Tja! Finns det någon själ här inne som skulle kunna tänka sig att mäta upp den exakta storleken på Ipod 20gb G4 boxen? Fråga inte varför

Kan det vara så att du ska mäta en julklapp för att se om det kan vara en iPod?

Ursprungligen av hagklint:

Kan det vara så att du ska mäta en julklapp för att se om det kan vara en iPod?

Kanske

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 20:52

Så tråkigt, då vet man ju det sen? Bättre att vänta.

Jag har beställt min egna julklapp det e coolt en ipod mini

Ursprungligen av raZmus:

Så tråkigt, då vet man ju det sen? Bättre att vänta.

Jo jag vet, men jag visste i stort sett det redan ändå, för det var typ det enda jag önskade mig, och sen har jag listat ut att boxen är en kub i ungefär den storleken. Sen har jag sett massa pricerunner länkar på min dator där det är länkat till bästa pris på Ipods m.m.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 09:06

haha Starkt jobbat Sherlock!

Ursprungligen av raZmus:

haha Starkt jobbat Sherlock!

Jo tack jag vet

Men tänk om allt är bara ett grymt skämt?
Att det egentligen är en stickad halsduk från moster Agda?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-15 13:43
Ursprungligen av Spaulding:

Men tänk om allt är bara ett grymt skämt?
Att det egentligen är en stickad halsduk från moster Agda?

*hoppas

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 15:44

Du har ju redan en 20GB iPod. Vad ska du med en till?

Ursprungligen av Kambei:

Du har ju redan en 20GB iPod. Vad ska du med en till?

Nej jag har ingen, utan tog för givet att jag skulle få en sådan i julklapp Fan, har tänkt lite på det där. Man ska tamejfan aldrig ta något för givet (snyft) tänk om jag inte får en iPod , men jag är ändå rätt säker

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 17:31
Ursprungligen av temtem:

Nej jag har ingen, utan tog för givet att jag skulle få en sådan i julklapp Fan, har tänkt lite på det där. Man ska tamejfan aldrig ta något för givet (snyft) tänk om jag inte får en iPod , men jag är ändå rätt säker

De kanske slagit in de i en iPod låda för att luras.

Egentligen är det en Jos mp-400

Man borde ju få runt 10 000 innan jul så köper man sina presenter själv. Mycket bättre.

vi borde ha lag på det!

//C

Ursprungligen av Archduk3:

De kanske slagit in de i en iPod låda för att luras.

Egentligen är det en Jos mp-400

Man borde ju få runt 10 000 innan jul så köper man sina presenter själv. Mycket bättre.

vi borde ha lag på det!

//C

Har också tänkt på det, men hallå. Vart tar känslan vägen då? Det är ju det som är hela grejen att med spänning öppna paketen som man så länge spanat in och sedan mötas av antingen glädje eller förtvivlan om man nu som du sa får en JOS istället för en Ipod

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 18:04
Ursprungligen av temtem:

Har också tänkt på det, men hallå. Vart tar känslan vägen då? Det är ju det som är hela grejen att med spänning öppna paketen som man så länge spanat in och sedan mötas av antingen glädje eller förtvivlan om man nu som du sa får en JOS istället för en Ipod

Only santa knows

//C

Hade ett snack med Santa Klas å han hade inte nån ipod till dig, temtem. Tyvärr.

Ursprungligen av Spaulding:

Hade ett snack med Santa Klas å han hade inte nån ipod till dig, temtem. Tyvärr.

Kan du inte prata med honom då?

Jag tror det är den han beställt, och skrivit att han redan har en, likaså har jag, då jag bergis får en i julklapp.

1
Bevaka tråden