Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fick min iPod igår, uppdatering ?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-16 11:56

"Den senaste versionen för första- och andragenerationens iPods är 1.3 och finns att ladda ner på http://apple.com/ipod/. 3G-iPods levereras med 2.0.

Apple rekommenderar alla iPod-användare att uppdatera till 1.3, som ger förbättrad batteri- samt standbytid. Kan i vissa fall ge din iPod ett nytt liv."

Läste detta på forumet och gick då in på apple.com/ipod och laddade ner senaste "program vara" för iPod. Men nu när jag sätter på datorn står det att den vill updatera min iPod :/

Skall jag uppdatera den eller låta bli ?

Kolla i min iPod står det att jag har version: 3.0.1

//tacksam för svar, ny inom "podd" branschen

Uppenbarligen finns det en ny uppdatering eftersom datorn nu vill uppgradera. Tveka inte, uppdatera! Det värsta som kan hände är att allt försvinner, och det har du ändå kvar på datorn...(eller?)

/karlzone

• Oregistrerad
  • 2004-12-16 12:32

Vad vimselivimsar du om? Går du in på Apple-iPod-Downloads så står det "iPod Updater 2004-11-15 includes iPod mini Software 1.2 for iPod mini and iPod Software 3.0.2 for Click Wheel iPod. iPod Updater 2004-11-15 also contains the same iPod software included in iPod Updater 2004-10-20 for all other iPod models."

3.0.2 dvs..

1
Bevaka tråden