Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Ipod syns inte i itunes

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har ett problem, när Ipoden har anslutit sig till datorn så kommer den inte upp i Itunes.
det har fungerat perfekt förut. kan det bero på att jag både har itunes hos mamma och pappa? (det borde inte påverka något...)

Man skulle kunna tro att jag har skrivet den här tråden för jag har exakt samma problem men jag tror inte det beror på att jag/vi har iTunes på två platser. Det har ju funkat förut, iaf för mig.

För första gången lyssnade jag på iPoden tills den var helt urladdad och sen dess har den varken gått att ladda eller uppdatera:S

Hjälp!

Ursprungligen av ajjes89:

Man skulle kunna tro att jag har skrivet den här tråden för jag har exakt samma problem men jag tror inte det beror på att jag/vi har iTunes på två platser. Det har ju funkat förut, iaf för mig.

För första gången lyssnade jag på iPoden tills den var helt urladdad och sen dess har den varken gått att ladda eller uppdatera:S

Hjälp!

men har ni satt på er ipod efter att ni kopplat in den?För att annars så syns den inte i itunes..

Ursprungligen av ajjes89:

Man skulle kunna tro att jag har skrivet den här tråden för jag har exakt samma problem men jag tror inte det beror på att jag/vi har iTunes på två platser. Det har ju funkat förut, iaf för mig.

För första gången lyssnade jag på iPoden tills den var helt urladdad och sen dess har den varken gått att ladda eller uppdatera:S

Hjälp!

Typ som jag, idag när jag kopplade in den till itunes var skärmen helt tom på den och det gick inte att uppdatera, sen när jag stoppade in den i laddaren funkar det inte heller...

va beror det här på??? :S

1
Bevaka tråden